Latest News

Gola Katarina Vučetić učesnica Survivor Srbija 2010

Pre dve godine je oca dvoje dece odvratila od samoubistva na Brankovom mostu. Kao dete osvojila je preko četiri stotine titula u plivanju. Uz sve to je ponosna studentkinja iz obrazovane porodice, misica i manekenka, uskoro dizajnerka, koju ćemo upoznati u „Survivoru“ koji je sinoć počeo da se emituje na „Prvoj“. Danas, šarmantna Katarina Vučetić će svojom lepotom zavrteti pamet svima, kao lice sa naslovnice muškog magazina „Maksim“.
Katarina na slikama izg­leda savršeno, sofist­icirano i elegantno.
- Prvi put sam se slikala malo seksepilnije. Uživam u slikanju, i da se ponovo rodim, mislim da bih se ovim bavila – ushićena je Katarina koja je, inače, slike prvi put videla juče, kada je izašao broj.
- Dugo sam iščekivala broj, nisam želela da vidim slike pre nego što izađe „Maksim“. Želela sam da se iznenadim, i zaista mislim da će se slike dopasti svima – priča Katarina.
Lepotica je na slikama malo otkrila, ali uprkos tome, pleni seksepilom.
- Nikada ne bih pristala da se provokativno slikam. Jednostavno, nisam takav tip osobe koja želi da pokaže sve. Ovo je neka granica – navodi Kaća.
Ova izuzetno lepa devojka kaže da su Srpkinje najlepše žene na svetu i da je njen adut – lice.
- Obožavam svoje telo, ali moj adut je svakako lice. Fotografi vole moje usne, oči. U Srbiji ima mnogo lepih žena i svakom fotografu je zadovoljstvo da radi sa lepoticama sa naših prostora.
Ona vitku liniju održava na različite načine. Pre svega joj dosta pomaže to što je bivša sportistkinja. Godinama se bavila plivanjem i ima 450 medalja u ovom sportu.
- Živim zdravo, imam dobru genetiku, bavim se jogom i držim do sebe. U slobodno vreme obožavam da šetam. Dugo sam se bavila plivanjem, a najaktivnija sam bila od 12. do 18. godine kada sam osvojila 450 medalja. Ipak, izgubila sam motivaciju za plivanjem. Savez je jedva krpio kraj s krajem, i sada je teško kada imamo prvake, a tek tada. Za taj sport sam dala celu sebe, ali više sebe nisam videla u tome. Prešla sam na manekenstvo – priča Katarina.
Ona se 2002. na izboru za mis Jugoslavije plasirala u prvih deset i stekla pravo da se takmiči na međunarodnom izboru na Filipinima. Tamo je dobila titulu za najbolje sportsko telo. Ubrzo su stigle i ponude od modnih agencija, a poslednjih nekoliko godina radi za agenciju „Fox“. Angažmani stižu sa svih strana, a ona je odlučila da se bavi dizajniranjem tašni sa poludragim kamenjem.
- Poslednje četiri godine maštam o tašnama i došlo je vreme da otvorim butik. Napravila sam brend „Fiorellino“ koji znači cvetić, zato što sam pre svega ljubitelj orhideja. Brend će se na tržištu pojaviti do nove godine – priča Kaća.
Do tada, ovu zanosnu lepoticu ćemo gledati na Televiziji „Prva“ u „Survivoru“.
- U životu, ali i kroz „Survivor“ mi je najviše pomogla intuicija. To je moja zvezda vodilja. Uvek slušam instinkt – i u ljubavi, i u poslu, pa i u ovom takmičenju. U šouu ću biti onakva kakva zaista jesam – iskrena. Inače, „Survivor“ je najlepše iskustvo koje je promenilo moj život.
U svojih 27 godina, ona je završila sportski menadžment, a trenutno je na master studijama iz psihologije. Kaže da joj je obrazovanje najbitnije, posebno što dolazi iz porodice gde su svi fakultetsko obrazovani, na šta je ponosna. Radoholičar je i ne drži je mesto, a pre svega je veliki humanista. Godine 2008. je uspela da spase jedan život kada je na Brankovom mostu odvratila potencijalnog samoubicu.
- Volela bih da moj posao krene toliko dobro da pomažem ljudima. Moja majka je u tim vodama, ima nevladinu organizaciju „Deca biseri porodice“ i u budućnosti ću joj više u tome pomagati – priča Katarina.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.