Latest News

Tina Domina, bibliotekarka Gospodarica bola

Kristina
Pionirka srpske sado-mazo scene i najpoznatija domina - Tina - izgledom više podseća na Saru Pejlin nego na neku lasteks Barbarelu koja bičem usrećuje muškarce. Mnoge bi pre asocirala na naučnog saradnika beogradskog univerziteta nego na najpoznatiju gospodaricu kojoj svakodnevno izdiše baterija na mobilnom zbog stotina poziva klijenata. Iz njene SM laboratorije, koja se nalazi u elitnom beogradskom kvartu, odjekuje Rosinijev „Seviljski berberin", a police se raspadaju pod kilogramima beletristike. Njen sajt već godinama predstavlja jednu od najposećenijih internet stranica, što već ozbiljno narušava sliku o Srbima kao tradicionalnim mačo ljubavnicima.
„Od opreme koristim bič, korbač i povodac. Trenutno radim srednji oblik dominacije i izbacila sam kaveze i mrtvačke sanduke u koje sam zatvarala robove. Od situacije zavisi šta ću da radim. Nekad volim fizičku torturu, a nekad mi prija psihičko maltretiranje, pa ih verbalno vređam, pljujem, stavljam im dildo u usta, teram ih da ljube pod po kojem gazim. Moji klijenti od mene često traže savet i žele da sa mnom podele neku vest. Bilo je slučajeva da se prvo meni jave iz porodilišta i saopšte da su dobili ćerku ili sina."



Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.