Latest News

Nije dama!


Atraktivna glumica Megan Foks kaže da ne smatra sebe atraktivnom devojkom i objašnjava da će, pored lika Merilin Monro, na ruci istetovirati još neke glumice kojima se divi
Megan Foks
Popularna glumica Megan Foks, u intervjuu za „Njujork tajms" progovorila je o tome kakva je bila kao mala, zašto uvek glumi negativke i tetovira se i zašto sebe ne smatra atraktivnom.
- Sećam se da sam kao mala obožavala film „Čarobnjak iz Oza", koji sam gledala stalno. U stvari, bila sam opsednuta njim. Mislim da sam inspirisana tim filmom počela da govorim mami da želim da postanem glumica. Nikada nisam imala želju da radim ništa drugo osim toga, ali nisam sigurna zašto - priča mlada glumica, i objašnjava zbog čega je uvek angažuju da glumi negativke.
- Većinom su plavuše one koje su dobre, drage i ljubazne, a mi s tamnom kosom utelovljujemo negativne karaktere. S obzirom na to da su plavuše u većini, mene uvek na kastinzima biraju za uloge negativki.
Inače, ova glumica je poznata po svojim tetovažama, a najpoznatija je ona s likom Merilin Monro.
- Kada sam stavljala tetovaže, nikada nisam puno razmišljala o tome, samo sam ih stavljala. Merilin sam oduvek volela i divila joj se jer je svoje uloge ne samo glumila, već i živela. Mislim da je to s psihološke strane jako interesantno - kazala je Megan, kojoj se sviđaju još neke ikone, pa kaže da će staviti sve poznate glumice kojima se divi na ruku.
Inače, ova atraktivna crnka redovno se nalazi na lista najseksepilnijih žena sveta, ali ona sebe ne doživljava tako.
- Obožavam mačke, i imam ih nekoliko kod kuće. Kada izlazim, sva sam puna mačjih dlaka. Ja nisam dama, ja sam osoba koja izlazi napolje s puno mačjih dlaka na pantalonama. Takođe, i veoma sam stidljiva. Sebe na volim da gledam jer me je stid, a čak ne volim ni da govorim pred puno ljudi - kaže Megan.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.