Latest News

BIG MAMA: U depresiji sam već deset godina!


Nikad neću biti potpuno srećna jer sam pre deset godina izgubila majku. Od tada sam depresivna, tužna i melanholična, a takva sam bila i na „Farmi"
Svetlana Tanasić Big Mama
Pevačica Svetlana Tanasić, nakon što je izbačena sa „Farme",  kaže da je na Pinkovom seoskom imanju bila na ivici živaca jer nije mogla da radi zbog povrede ruke.
- Šta ću na „Farmi" ako ne mogu da radim?! Ligamenti su mi „skroz otišli". Ja sam radna žena, volim da stalno nešto radim. A tamo nisam mogla ni da se okupam! Zato su se Viktorija i Cakana ponudile da me kupaju. Htela sam i da se ošišam na kratko, jer nisam mogla da perem kosu! - žali se Ceca.
„Zvezdi Granda" gledaoci zameraju to što je gotovo sve vreme takmičenja bila mrzovoljna.
Maja Nikolić
Maja Nikolić: Udvarao mi se De Niro!
Maja Nikolić je na „Farmi" ispričala kako je u restoranu Dan Tane u Los Anđelesu upoznala holivudskog glumca Roberta de Nira.
- Dan Tana me je upoznao sa svima, a tamo je bio i De Niro. Rekla sam mu da sam pevačica iz Srbije, a on mi je rekao: „Znate, ja volim crnkinje ceo život, ali vi ste toliko egzotični." E, je l' možete da verujete - rekla je Maja.
- Je l' vi vidite sreću u mojim očima?! Nikad neću biti potpuno srećna jer sam pre deset godina izgubila majku. Od tada sam depresivna, tužna i melanholična, a takva sam bila i na „Farmi" - kaže Big Mama.
Ceca tvrdi da je u šouu imala dobre razloge za žestoke svađe sa Majom Nikolić i Milanom Topalovićem.
- Maja ne zna da ćuti i ne poštuje godine. Cakani je rekla da je ružna baba, što je neumesno. Topalka je izvelo iz takta to što jednog dana nismo imali hleba. Posvađali smo se, ali sada govorimo. Volim ga i poštujem kao kolegu. Čula sam da ga optužuju da se neprimereno ponašao. Ali, znam da voli svoju suprugu. Ono što je radio pred kamerama nije muvanje - kaže Big Mama, a na pitanje da li je bilo seksa u šouu, odgovara:
- Ništa nisam videla niti čula! Ne znam ko je to radio, ako je uopšte radio...
Ceca tvrdi da nije pripadala tzv. kuhinjskom klanu, već da su se Viktorija, Cakana i ona samo trudile da obezbede hranu za farmere. Kao favorite za pobedu u šouu izdvaja Igora Lazića i Viktoriju.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.