Latest News

I Svetlana Tanasić otišla sa „Farme"


Velika „seča" najvrednijih radnika na „Farmi" nastavljena je izbacivanjem Svetlane Tanasić, poznatije kao Big Mama, koja je sinoć napustila Pinkovo gazdinstvo nadomak Beograda
Svetlana Tanasić Big Mama
VRAĆAM SE PORODICI... Big Mama
Jedna od prošlogodišnjih „Grandovih" zvezda i zasigurno jedna od najvećih „radilica" na „Farmi" izgubila je i u kvizu znanja, nadmećući se u areni sa drugom nominovanom za napuštanje gazdinstva, lepuškastom Sandrom, i prema glasovima gledalaca, napustila rijaliti-šou sa svega 23 odsto podrške publike, naspram 77 koliko je pribeležila dežurna farmerska srcolomka.
Da zaista jeste reč o svojevrsnom iznenađenju govori i podatak da je Sandra nominaciju zaslužila upravo kao ukućanin sa najmanjim procentom podrške iz „spoljnog sveta", dok je Big Mama važila za jednog od favorita za osvajanje nagrade, što kod gledalaca, što kod ostalih ukućana.
Ona je osmi zadrugar koji se kurtalisao „kuke i motike", što joj i prema prvoj reakciji i prema prvom komentaru, datom po dolasku u studio, nije naročito teško palo.
- Da budem iskrena, koliko mi se izlazilo, toliko mi se i ostajalo na „Farmi"! Bilo je situacija u kojima sam mnogo više želela da je napustim nego što sam to želela večeras. Ali šta je tu je, sve je to deo igre. Važno mi je da se vratim porodici i svom pređašnjem životu, nadajući se da će neka od prijateljstava sa „Farme" potrajati i van nje - naglasila je Tanasićeva.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.