Latest News

Oliver Mandić : Maji duva promaja u glavi


"Ona je jedinstven primerak kojeg je udario avion, a nije poginuo. Bebi Dol volim kao sestru, navijam da pobedi u rijaliti-šouu „Farma"
Muzičar Oliver Mandić stao je u odbranu svoje prijateljice, učesnice rijaliti-šoua „Farma" Bebi Dol. U intervjuu za Press Oliver za Maju Nikolić, sa kojom se Bebi sukobavljavala u šouu, kaže da je jedinstvena „po predivnoj prostoti", a Cecu Ražnatović upoređuje sa Majklom Džeksonom.
Mandić kaže da mu ne smeta to što ga Bebi na „Farmi" često spominje.
- Rekli su mi da me često spominje, ne sumnjam da je istina sve što kaže. Bebi je moja sestra. U stvari, ona je moje dete koje sam vodio svuda po svetu da me prati i peva mi prateće vokale, jer je izuzetna pevačica. Bebi svojim prisustvom oplemenjuje okolinu. Zbog brojnih obaveza ne pratim „Farmu", ali nadam se da će pobediti u tom šouu - kaže Mandić.
Tokom prepirke sa Majom, Bebi je optužila Nikolićevu da je bila u vezi sa vlasnikom jednog beogradskog kluba, tvrdeći da joj je to rekao „njen Oli".
- Maja je simpatična i ima super glas, ali joj duva promaja u glavi! Ona je jedinstvena po predivnoj prostoti. Zamislite, nakon što sam sa Cecom Ražnatović snimio duet „Vreme za ljubav ističe", Maja je došla i rekla mi: „Kako si mogao sebe da potceniš i snimaš sa Cecom, kad sam ja najbolja pevačica?!". Samo sam se nasmejao. Shvatio sam da je Maja jedinstven primerak kojeg je udario avion, a nije poginuo. Ceca je u našim, regionalnim okvirima, isto što i Majkl Džekson u svetu.
Sa Bebi Dol snimili ste pesmu posvećenu Tošetu Proeskom. Otkud ideja za to?
- Toše je bio pevač za koga sam, za ovih mojih 56 godina, pomislio da bi jedini sa eks-Ju prostora mogao da postane svetska zvezda. Iz poštovanja prema njemu, njegovoj lepoti, čovečnosti i talentu, rešio sam da mu posvetim pesmu „Probudi se na čas". Pesma je nastala u studiju Garabeta Tavitjana i njegovog brata, a prateći vokal otpevala je Bebi Dol. Pesma je urađena još pre njenog odlaska na „Farmu". Premijerno ću je izvesti 25. januara na makedonskom trgu, na dan Tošetovog rođenja.
Bora Čorba se oženio mlađom devojkom. Da li opravdavate ljubav starijeg muškarca i mlađe žene? Kakvi ste vi kada osvajate ženu?
- Ljubav je slepa. Kraljevi su skidali krunu zbog ljubavi prema seljankama. Ne osvajam već dugo i ne umem to da radim. Imam ženu već 15 godina.        
Sale rasplakao Cakanu
Farmeri su juče u dvorištu snimali „jutarnji program". Voditelji Cakana i Nigor pročitali su pisma koja su takmičari napisali svojim bližnjima. Sale se bunio zbog toga što Cakana nije „pravilno pročitala" njegovo pismo i što je bitne stvari izvukla iz konteksta. Povređena Cakana je zaplakala. Sale se kasnije izvinio pevačici koja je, nakon što mu je održala lekciju o ponašanju, prihvatila da se pomiri sa njim. Posle nedelju dana pauze, gazdarica Cakana je konačno izabrala svoje sluge - Maju i Đuru. Iznervirana Nišlijka rekla je da joj Cakana pakosti i da je tim izborom pokazala svoje pravo lice.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.