Latest News

Kiki voli Vukašina

Kiki voli Vukašina

Iako se proteklih dana neprestano grli i mazi sa Manuelom, Kiki je ipak zaljubljena u nekog drugog - Vukašina iz “OT benda”, što nam je potvrdila i njena rođena sestra Viki. Izgleda da će Manuel, koji se vidno zaljubljuje u mlađanu Makedonku, ipak ostati slomljenog srca…

- Želim da izbacim Kiki iz kuće da se ne bih zaljubio - rekao je Manuel prošle nedelje. Kiki je ostala, usledio je prisniji odnos, ali…
- Manuel i Kiki neće imati ništa u kući, ni van nje. Emocije u kući su veoma jake i fali joj neko da je zagrli. Znam da je Kiki zaljubljena u nekog drugog, što je i sama rekla nekoliko puta i ne slažem se da će biti sa Manuelom - ispričala je Viki, koju smo pitali da li je istina da je zaljubljena u Vukašina iz “OT benda”.
- Pa ne znam ja (smeh). Pa dobro, eto, sve ste sami rekli. Pa dobro, zaljubila se Kiki, šta će - potvrdila je pomalo zbunjeno kroz smeh Viki koja ne zna kako je došlo do te ljubavi.
- Ne znam kako je upoznala Vukašina. Ja sam momke iz “OT benda” upoznala neposredno pre ulaska u kuću. Sedela sam kratko s njima i Karolinom Gočevom, oni su mi nešto pričali o “Velikom bratu”, davali savete. Kiki ih tada nije znala, nije bila tu. Ne znam kako je upoznala Vukašina dok sam ja bila u kući pošto nije smela da mi otkriva informacije iz spoljnog sveta. Jednostavno ne znam šta se dešavalo - iskrena je Viki koja smatra da Kiki ne bi trebalo da bude sa Manuelom.
- Karlo joj je lepo rekao da ne bi trebalo to da radi ukoliko joj se neko sviđa napolju. Ipak, u kući su naglašene emocije i čovek to ne može da kontroliše. Teško je. Ipak, neće ona ništa da napravi sa Manuelom. Rekla je da joj samo fali neko da je zagrli. Karlo joj je rekao da je bolje da je on zagrli, nego Manuel. I slažem se - priča Viki i navodi zašto ne bi volela da joj Manuel bude zet:
- Manuel je rekao da se nikada nije zaljubio, te da ne želi da se zaljubi. Pa ljubav nije neka strašna stvar, ljubav je lepa i treba da se desi kad-tad. Manuel se, ipak, možda i zaljubi u Kiki, ali Kiki u Manuela nema šanse. On možda fizički jeste njen tip, ali baš nemaju šanse. Ja ne dam! - odlučna je Viki.


Igrarije Jovane i Đoleta

Jovana i Đole, koji već nedeljama noći provode zajedno, pre nekoliko dana su otišli korak dalje. Naime, ovaj par je kao i uvek razmenjivao jutarnje nežnosti daleko od očiju kamere. Sve je bilo kao i obično - Đole je legao preko Jovane, pa je zagrlio, šaputao joj na uvo, mazili su se, i na njihovim licima se moglo videti da su uživali. Međutim, niko ne bi mogao sa sigurnošću da tvrdi šta se dešavalo ispod jorgana, da Jovana nije slučajno pomerila pokrivač ispod koga se videlo da joj je spušten donji veš…

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.