Latest News

Srećna sam sa Vladom!


Naravno da su Veljko i Anastasija upoznali Vladu. On će biti gost na mojoj slavi Sveti Nikola i na svim ostalim porodičnim okupljanjima
Svetlana Ceca Ražnatović
Folk diva Svetlana Ražnatović, posle deset godina ćutanja o svom ljubavnom životu, otkrila je da je srećno zaljubljena i da uživa u vezi sa manekenom Vladimirom Cvetkovićem!
Ceca je u intervjuu za magazin „Helou" otkrila kad je započela vezu sa Cveletom i objasnila da su je mediji, od smrti njenog supruga Željka Ražnatovića Arkana, povezivali sa brojnim muškarcima, koji su uglavnom bili samo njeni prijatelji.
Ceca i Vladimir Cvetković
Ne kriju ljubav... Ceca i Vladimir Cvetković
- Godinama su me mediji dovodili u vezu sa mojim prijateljima, retko kad sam šta demantovala. Sada sam srećna jer sam ispunjena i zadovoljna i na ljubavnom planu! Mene i Vladu je pre nekoliko godina upoznao zajednički prijatelj Sreten Radović. Letos smo se sreli i razmenili brojeve telefona. Pošto sam sa porodicom ubrzo otputovala na Kipar, a on se vratio svojim poslovnim obavezama, u kontaktu smo bili preko telefona. Kada sam se vratila sa Kipra intenzivirali smo druženje i naše viđanje je postalo učestalije - rekla je Ceca, i dodala da je svoju decu upoznala sa Vladom.
- Naravno da su Veljko i Anastasija upoznali Vladu, jer nemam šta da krijem od svoje dece. Meni je moja porodica najvažnija na svetu i oni su uvek obavešteni o svemu što se dešava u mom životu. Vladu ću pozvati da bude gost na mojoj slavi Sveti Nikola, ali i na sva ostala porodična okupljanja. Nije isključeno da se pojavi u nekom od mojih spotova - rekla je Ceca.
Kako  saznajemo, Ceca i Vlada vikend su proveli odmarajući se u Parizu. Pored romantičnih šetnji i večera, Ceca je iskoristila priliku i za šoping.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.