Latest News

Aca Lukas otvoreno o drogi i kocki


Folk zvezda Aca Lukas otvoreno je govorio o svojim nekadašnjim najvećim porocima - drogi i kocki.
- Nisam ja to radio zato što je drogiranje bilo fensi, već zato što sam tada bio bolestan. Borba protiv narkomanije se vodi tako što se o njoj otvoreno govori, a ne tako što lažemo sebe - rekao je Aca, i dodao:
- Mnogo sam para izgubio na kocki. Ne bi bilo lepo da govorim o ciframa. Kockao sam se po celom svetu, a u Las Vegasu sam bio milion puta. Ne postoje toliko velike pare koje ne mogu da se izgube na kocki - rekao je Aca.
Folker ne krije poznanstva sa pripadnicima „zemunskog klana".
- Ako si u estradnom miljeu, ne možeš da zaobiđeš - ne mogu da kažem kriminalni milje, nego taj novokompovani, novopečeni milje naših bogataša i ljudi koji imaju pare - kaže Lukas.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.