Latest News

Manuel nije dečko za moju Kiki

Manuel nije dečko   za moju Kiki

Manuel i Kiki su postali pravi par u kući „Velikog brata”. U četvrtak uveče njih dvoje su se osamili u Manuelovom krevetu i pola sata su se ljubili i mazili.

- Šta ti se sviđa na meni - pitala je Kiki, a Manuel je ko iz topa ispalio: „Ništa!”. Usledilo je cerekanje, pa je Manuel nju pitao isto, i dobio identičan odgovor.
- Ne laži da ti se ne sviđa ništa. Sve ti se sviđa! To mi je reklo bar milion devojaka ranije - objasnio je Manuel i nastavio je da je ljubi. Potom je otkrio da voli starije, te da je njegova najstarija devojka imala preko trideset godina. Kiki se onda navodno naljutila zato što Manuel izigrava frajera. Naravno, usledilo je ljubljenje, i tako u krug.
I dok njih dvoje u kući razmenjuju nežnosti, ovu situaciju pomno prati Kikina sestra Viki koja je nedavno u intervjuu  rekla da ne bi volela da Kiki bude sa Manuelom, te da će joj to zabraniti. Sada je malo popustila iako i dalje smatra da on nije za nju.
- Ma neka se ljube, i ja sam se ljubila sa Karlom. Iskreno, normalno je da joj se sviđa Manuel, on je lep momak, ali i dalje mislim da nije dečko za nju. Ne mogu da skapiram zašto se to dešava, ovo se retko dešava da ja nju ne mogu da shvatim. Mislim da se Manuel zaljubio u nju, a da je ona konfuzna. U slučaju da ona voli Manuela, ja ću to prihvatiti, ne želim da budem prepreka u njenom životu. Ja ću je podržati. Sada kada bih mogla da je vidim, prvo bih je pitala da li ga voli? Ako bi mi odgovorila „ne”, onda bih je pitala zašto to radi. U zavisnosti od njenog odgovora, dala bih joj savet - iskrena je Violeta kojoj se Manuel ne dopada zbog mnogih stvari.
- U kući će sigurno nastaviti ovako, ali van kuće neće biti zajedno ako Kiki nije zaljubljena u njega - ističe Viki.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.