Latest News

Živka je htela da me ubije

Živka je htela da me ubije

Toma Jovanović, šef orkestra „Crni panteri”, napustio je „Farmu” nakon što je dobio najmanje glasova gledalaca. Po izlasku, Toma je prvo poželeo da ode da vidi splav, koji je završen dok je on bio opravdano odsutan. Tamo se susreo sa porodicom, brojnim prijateljima, pa je slavlje potrajalo do tri sata ujutro. 

U razgovoru  ovaj šarmantni muzičar priznaje da ga je iznenadilo glasanje publike, ali se raduje što je, daleko od sve napetije atmosfere na farmi, napokon sa porodicom, posebno sa unukom koja je plakala dok ga je gledala na televiziji i suprugom koja se nervirala kada je masirao Marinu Perazić.
- Nisam razočaran, ali ne mogu da verujem da je tako malo ljudi glasalo za mene. Ipak, želeo sam da dođem kući, dosta mi je bilo svega. U početku je bilo neverovatno lepo, ali posle su počele svađe, nikom nije bio interesantan rad i kad izvalim neki štos, to više nije bilo to - sabira prve utiske Toma Jovanović.
On priznaje da mu mnoge stvari na farmi nisu bile po volji.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.