Latest News

Moj otac laže da sam abortirala!


Nisam bila trudna, niti sam se udavala! Istina je da su me sa 16 godina oteli da bih im rodila dete
Tatjana Jovančević, VB ukuĆanka
Tatjana Jovančević, VB ukućanka
Tatjana Jovančević, nakon izbacivanja iz kuće „Velikog brata", ne želi da skine veo tajni sa svoje tužne životne priče - i dalje tvrdi da su je oteli da bi otmičarima rodila dete, ali ne želi da kaže nešto više o ljudima koji su je tri meseca držali zatočenu u podrumu. Tanja tvrdi da je njen otac izgovorio samo laži o njoj dok je bila u šouu.
- Ono što je moj otac ispričao su čiste gluposti - nisam abortirala, niti sam bila trudna. Nisam se udala, već sam stvarno bila oteta! Sa ocem nisam u kontaktu - kaže Tanja.
Otkrij nam istinu o otmici.
- Tokom letnjeg raspusta, koji sam provodila kod bake u Prijedoru, bila sam na nekoj svadbi i učestvovala na izboru za mis. Jedan Zlatko pitao je moju baku da me pusti u Bosanski Novi da upoznam njegovu porodicu. Posetili smo nekoliko kafića, a zatim smo otišli u njegovu kuću, gde me je zadržao... Držali su me u podrumu, a zatim i u nekoj staroj kućici na brdu pored muslimanskog groblja. Tada sam naučila muslimanske običaje. Kada sam tražila da jedem svinjetinu, stavljali su mi miša na meso! Rekli su mi da sam im potrebna da bih im rodila dete, pošto žena tog mog otmičara Zlatka ne može da ima decu. Posle tri meseca sam pobegla. U bekstvu mi je pomogla snaja mog otmičara. To je sve što želim da kažem o tome.
Tvoj otac je izjavio da te je majka u toku jedne svađe gurnula i da si zbog udarca u stolicu dobila rak, zbog čega ti je amputirana noga.
- To nije tačno! Još dok sam bila mala imala sam jedan pad, kada je dečko iz škole naleteo na mene. Pravi uzrok karcinoma se ne zna.
U javnost je procurela priča da si bila u vezi sa pevačima Acom Lukasom i Željkom Šašićem.
- Ma, kakva veza?! To je bilo klinački, kao sad sa Enisom... Ne bih da komentarišem Acinu izjavu da me se ne seća, jer se ni ja ne sećam šta je tačno bilo.
Šta se desilo sa Enisom i tobom?
- Ništa! U kući je vladala takva atmosfera da sam mogla da se zaljubim i u šporet. Enis mi je bio simpatičan. Dok smo igrali na žurki on je pao, a ja sam pala preko njega, i to je to. Ne kajem se zbog poljupca. Znam da nećemo ostati u kontaktu.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.