Latest News

Rijana: Braun je bio greška

Rijana: Braun je bio greška

Popularna pevačica Rijana je devet meseci nakon što ju je Kris Braun pretukao napokon progovorila o tom incidentu, a u intervjuu koji je na televiziji ABC emitovan u četvrtak, Rijana je ispričala da je taj događaj bio ponižavajući za nju, kao i da je pogrešila zato što se, zaslepljena ljubavlju, nakratko vratila Braunu.

– Posramljena sam što sam se zaljubila u takvu osobu. Još gore je to što sam nakon takve traume bila još toliko zaljubljena da sam nastavila vezu sa Krisom. U tom trenutku, to mi je delovalo normalno jer sam uveliko lagala sebe. Međutim, nakon što su detalji o tome kako me je Braun pretukao procurili na internet, prvo sam pomislila da je gotovo sa mojim privatnim životom, a zatim sam shvatila da drugim devojkama koje su preživele isto što i ja dajem loš primer – izjavila je Rijana u razgovoru sa voditeljkom Dajen Sojer, i nastavila:

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.