Latest News

Romantična nedelja u LA


Atraktivna voditeljka sa dečkom Brankom Kostadinovićem provela nedelju dana u Los Anđelesu, gde je razgovarala sa filmskom zvezdom Robertom Patinsonom
Biljana Obradović
Biljana Obradović, autorka i voditeljka emisije „Biljana za vas" na TV Enter, sa svojim dečkom Brankom Kostadinovićem provela je romantičnih nedelju dana u Los Anđelesu.
Boravak u Americi Biljana je iskoristila da uradi intervjue sa najvećim svetskim zvezdama iz šou-biznisa, među kojima je i glavni glumac blokbastera „Sumrak" Robert Patinson.
Biljana Obradović
- Branko i ja proveli smo predivnih nedelju dana u Los Anđelesu, a prekjuče smo otputovali u London. Odmarala sam se, ali imala sam i brdo obaveza. Naime, bila sam među deset svetskih TV ekipa koje su uradile intervjue sa glavnim protagonistima filma „Sumrak 2", čija je svetska premijera zakazana za 20. novembar. Razgovarala sam sa trenutno najvećom mladom holivudskom zvezdom Robertom Patinsonom, o čijoj popularnosti svedoče brojne naslovnice, zatim sa Ešli Grin, Majklom Šinom, Dakotom Fening, Kristen Stjuart, Tejlor Lotner i Krisom Vajcom - kaže Biljana za Press.
Biljana Obradović

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.