Latest News

Odakle, bre, pare?! Poslanici voze kola vredna čak 500.000€


Dvojica poslanika voze basnoslovno skupe džipove „BMW X5", a voze se i luksuzni „audiji", „folksvageni", „škode", „ševroleti", „krajsleri", „pežoi"...
KAO ČEDA... Poslanik Bečić pozajmio od prijatelja džip od 50.000 evra
KAO ČEDA... Poslanik Bečić pozajmio od prijatelja džip od 50.000 evra
Svetska ekonomska kriza pogodila je sve u Srbiji, sve osim narodnih poslanika. Sudeći po voznom parku, u Srbiji se danas ponajviše isplati biti poslanik. Na parkingu ispred Doma Narodne skupštine juče smo, naime, uslikali 17 luksuznih limuzina vrednih najmanje 500.000 evra!!!
Samo tri poslanička džipa, dva „BMW X5" i jedan „BMW X3", parkirana ispred parlamenta, vrede skoro 130.000 evra! Jedan od luksuznih džipova ima kruševačke registarske tablice, zbog čega smo posumnjali da pripada poslaniku DS-a Srđanu Milivojeviću. On to, međutim, demantuje, ali na sasvim originalan način...
- Ne, nije tačno! Kakav džip?! Ja iz Kruševca na sednice Skupštine dolazim trotinetom i rolerima... - bilo je sve što nam je rekao poslanik Milivojević.
Pozajmio BMW!
Preko puta glavnog ulaza u Skupštinu juče je bio parkiran još jedan „BMW X5", ali sa novosadskim tablicama. Zatekli smo poslanika SNS-a Igora Bečića kako ulazi u njega. Na pitanje reportera odakle mu pare za tako skup automobil, on, posle kraće pauze, vidno iznenađen odgovara:
- Nije moj! Pozajmio mi ga je prijatelj!
Na insistiranje da kaže ko je taj prijatelj koji može da pozajmi auto vredan skoro 50.000 evra, izbegava odgovor:
Poslaničke limuzine
1. „BMW X5" - nov     oko 50.000
2. „BMW X5" - 2008. oko 45.000
3. „BMW X3" - nov     oko 35.000
4. „BMW serija 3" - nov  oko 28.000
5. „BMW serija 3" - 2008. oko 25.000
6. „škoda superb" - nova  oko 25.000
7. „škoda superb" - 2008. oko 22.000
8. „sitroen pikaso" - nov  oko 30.000
9. „pasat" - nov            oko 30.000
10. „pasat" - 2007.       oko 20.000
11. „škoda oktavija" - nova      oko 20.000
12. „oktavija" - 2008.   oko 17.000
13. „pežo 407" - nov    oko 25.000 
14. „sitroen C5" - nov oko 20.000
15. „saab" - 2007.        oko 18.000
16. „ševrolet kruz" - nov           oko 16.000
17. „krajsler" - 2008.   oko 18.000
- Ma, nije toliko, vredi mnogo manje! Nije nov... Imam ja „pasata" starog šest godina. Trenutno je u servisu na popravci, a vlasnik tog servisa je moj prijatelj. I on mi je pozajmio džip dok se moj auto ne popravi...
On, ipak, nije hteo da nam kaže ništa konkretnije o prijatelju serviseru koji pozajmljuje basnoslovno skupi „BMW".
Desetak minuta kasnije na skupštinski parking ulazi i nova „škoda oktavija" rumskih registracija. Iz kola izlazi poslanik SRS-a Vitomir Plužarević.
- Novinari?! Šta? Kola?! Nemam šta da lažem, sve ću da vam kažem... Evo, ovu „oktaviju" sam kupio za 20.000 evra! I dobro me služi... - komentariše on. Na pitanje odakle mu toliki novac, da li ga je pazario u kešu ili na rate, Plužarević kaže:
- Naravno, kupio sam ga za pare! A kako bih drugačije. Ali je neumesno da me pitate odakle mi pare...
Luksuz s juga
Ako ne računamo automobile čija se vrednost kreće oko pet do deset hiljada evra, a bilo ih je najmanje tridesetak, ostala vozila na skupštinskom parkingu u proseku koštaju od 20.000 do 30.000 evra. Najviše je „škoda", „folksvagena", „sitroena", a tu su i dva „ševroleta" (pogledajte tabelu). Zanimljivo je da je luksuznih automobila najviše sa juga Srbije, gde je ekonomska situacija najteža.
SLUČAJ "MINI MORIS":Trivanka „iznervirala" čitaoce Pressa
Na naš sajt www.pressonline.rs juče je najviše komentara stiglo na tekst o portparolki DS Jeleni Trivan, koju je paparaco Pressa slikao kako vozi novi „mini moris", vredan 25.000 evra. Gospođa Trivan je, podsetimo, za Press rekla da ona taj automobil nije kupila, već da su ta kola registrovana na firmu njenog supruga koji je, kako tvrdi, skupoceni „mini" dobio na kompenzaciju.
Prenosimo najzanimljivije komentare naših čitalaca:
Lara: Čitam komentare tipa: „Pa, kao da je to neki auto..."! Aloooo, prosečna plata 300 evra, a auto 25.000 evra?! Pa kad su uštedeli ona i muž? Sramota stvarno! A toliki narod nema za elementarno!
Pero: Normalno je da uspešni voze čak i skuplje automobile, ali zar smo spali na te grane da su nam i političari toliko uspešni da se ne smemo zapitati odakle im pare za ovakve „sitnice"?! Sve dok ne ispitamo i kaznimo ovakve postupke naših političara oni će i dalje da nam se smeju i da nas prave totalnim budalama...
Aca: Pa, šta ako ga vozi, i moja supruga ga vozi, samo onaj običan „mini". Kao da je to neki auto, mali neudoban, ja iz moje „c klase" kad sedenem nekad da ga oteram na pranje kao da sam seo u peglicu! I lično sam video Velju Ilića kako vozi najnoviji „GL mercedes" koji košta 100.000 evra. I Palma, takođe.
Minimaksi: Službeni automobil može da vozi samo zaposlen u firmi i to sa urednim putnim nalogom. Pitam se da li je dotična gospođa, koja je „jedva uspela da skrpi nešto kompenzacija", zaposlena u firmi u kojoj je njen muž vlasnik i da li ima uredno popunjen putni nalog? Ako je zaposlena u firmi svog muža može li biti poslanik i kako da znamo da se poslovi ne dobijaju mimo uobičajenih tokova?! U suprotnom, kazna za odgovorno lice u firmi je od 50.000 do čak 80.0000 dinara, za vozača od 5.000 do 25.000 dinara. Ništa lično protiv dotične gospođe u „neudobnim kolima", ali mislim da je dužna i neke odgovore.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.