Latest News

Mitrović na studijama u Americi





Čelni ljudi Televizije „Pink”, vlasnik i direktor Željko Mitrović, kao i direktorka „Medija sistema” i PR pomenute televizije Tatjana Vojtehovska otišli su u SAD na studijsko usavršavanje na Univerzitetu „Berlic”.

Željko i Tanja već nekoliko godina studiraju i usavršavaju engleski jezik u oblasti menadžmenta. Univerzitet „Berlic” svoje ispostave, osim u Americi, ima i u Londonu.
- Kursevi traju dve do tri nedelje i imaju deset nivoa. Svaki sledeći nivo se smatra prestižnijim i komplikovanijim za učenje. Dobro poznavanje engleskog biznis jezika veoma često je preduslov za dobijanje velikih poslova - rekla nam je Tanja Vojtehovska.
Mitrović je nedavno dobio nacionalnu frekvencu u Sloveniji za emitovanježiruzičastog „Pink SI” kanala, a u SAD ovih dana pregovara s vlasnicima velikih holivudskih studija o filmskim koprodukcijama koje bi u narednom periodu uposlile sve kapacitete njegovog filmskog studija PFI.
- U Americi sam zbog biznisa i studija. Ne studiram tajno, već želim da svojim primerom pokažem da svako može da završi fakultet i da za to nikad nije kasno. S obzirom na to da imam televizijsku kuću, željan sam novih saznanja, što mi ovaj prestižni univerzitet omogućava. Inače, učenje mi ne predstavlja nikakav problem jer sam se organizovao - izjavio je Mitrović.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.