Latest News

Prijava protiv Lepe Đorđević


Pevačica „Gold produkcije" Lepa Đorđević nedavno je doživela neprijatnost kada je posle nastupa u Požarevcu na nju nasrnuo njen obožavalac
Lepa Đorđević, pevačica
Kako saznajemo, mladić koji je odranije poznat folkerki po tome što ju je uznemiravao SMS porukama i telefonskim pozivima,  počeo je pijan da je hvata za ruke, na šta mu je ona uzvratila udarcem.
- U pitanju je mladić koji je godinama patološki zaljubljen u mene. Te večeri je popio dosta, provocirao me i dobacivao cele večeri, da bi kada sam krenula kući posle nastupa počeo da me cima za ruku. U samoodbrani sam ga odgurnula i udarila pred 30 očevidaca - navela je Lepa za Press.
Đorđevićeva je posle incidenta podnela krivičnu prijavu i tražila zabranu prilaska svom obožavaocu, međutim, kako saznajemo, i mladić je tužio nju zbog fizičkog napada.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.