Latest News

Natalija Mihić, zečica: Štrumfeta pin-ap feminizma


Natalija Mihić
Natalija Mihić
Politika me nikad nije zanimala. Sloba je za mene bio jedan od trojice patuljaka, uz Aliju
i Tuđmana, koji su mi gazili po detinnjstvu

Natalija Mihić
Ona je nesvakidašnja, autentična i provokativna pojava. Ona je pretty woman, show girl, žena poznatog advokata (koji je, između ostalih, zastupao i Slobodana Miloševića), majka bebe Mihajla, maćeha vanzemaljac, „Plejbojeva" duplerica za 2004. godinu. Držeći do sebe i teze crtača Adolfa Vijeta da čak i mesari znaju da but valja umotati u fini papir, za drugi broj srpskog „Plejboja" slikala se s konjima u dvorcu Dunđerski. Uskoro su se njene fotografije pojavile na stranicama hrvatskog i slovenačkog „Plejboja", a potom je u brazilskom izdanju proglašena jednom od 10 najatraktivnijih devojaka na svetu. Danas s ponosom nosi novo udato prezime Ognjanović.
„U Americi mi je prvi put „Plejboj" dospeo u ruke. Ono što me je najviše fasciniralo bilo je da su zečice bile turbo popularne. To su bile cice na glasu i tada nisam ni slutila da bi tako nešto moglo i meni da se desi, pogotovo što moj tadašnji izgled nije baš previše obećavao. Stvarno sam izgledala smešno s debelim obrvama, u nekim širokim farmericama i čizmama. Oduvek sam želela da studiram filozofiju ili psihologiju, ali sam na kraju upisala menadžment na univerzitetu Megatrend.
Kada sam upoznala svog sadašnjeg supruga Mišu Ognjanovića, on uopšte nije znao da sam ja duplerica godine, a meni je bila nepoznata činjenica da je on advokat Slobodana Miloševića. Politika me nikada nije zanimala. Sloba je za mene bio jedan od trojice patuljaka, uz Aliju i Tuđmana, koji su mi gazili po detinjstvu. Miša je moja životna ljubav i čovek koji me najbolje poznaje i potpuno mi veruje. I ne ljuti se kad ga neko zeza da je srpski Hju Hefner, kao što je i meni simpatično kada na Bajlonijevoj pijaci, dok mozgam šta ću da spremam za ručak, čujem prepoznatljiv nadimak - Gospođa Zekana!"

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.