Latest News

Željko Joksimović : Srećan sam sa Jovanom



Možda nekome izgledam prepotentno, ali ja ne mogu da nateram sve ljude da me vole. Srećan sam sa Jovanom i ne želim ništa da menjam. Sa ćerkom Minom imam drugarski odnos
Željko Joksimović
Pop zvezda Željko Joksimović, koji je posle četvorogodišnje pauze, pre nedelju dana objavio novi album u saradnji sa MTS-om, u intervjuu  kaže da je zadovoljan što je pomirio svoj i ukus publike. Željko tvrdi da sebe ne doživljava kao zavodnika i da je u ljubavi jako srećan i ispunjen. On smatra da mediji nisu spojili njega i Jovanu Janković, pa tako svojim natpisima ne mogu ni da unište njihovu vezu.
- Mediji ne mogu da utiču na kvalitet veze, kao što nisu imali veze ni sa njenim nastajanjem. Nije dobro kada veza postane toliko javna da se o njoj sve zna i ja to sebi svakako neću dozvoliti. Drugo, ne volim patetisanje. Neke veoma intimne i lepe stvari izrečene u medijima izgube pravu suštinu i izgledaju isprazno. A suština Jovaninog i mog odnosa nije za raspredanje po medijima. Valjda je dovoljno to što se vidi da sam srećan i da ne želim ništa da menjam.
Doživljavate li sebe kao muškarca koji može da osvoji svaku ženu?
- Nikada o sebi nisam mislio na taj način. Ne bi mi prijalo kada bih svoj ego hranio mislima da mogu da osvojim svaku ženu, jer prevashodno mislim da je to glupo, a potom ja to i ne želim. Da osvajam i ne znam najbolje, ali valjda mi to neznanje najčešće nadomesti sreća.
Verujete li u bezrezervnu ljubav?
- Laži prljaju svaki iskren odnos, a onda kada dođe do sumnji, taj odnos se i raspada. Tako da verujem, ali nisam slep pored očiju.
Vređa li vas kada vam pojedinci kažu da ste prepotentni?
- Ne, jer to samo znači da me ne poznaju. Možda to nekome tako izgleda, ali ja svakako ne mogu i ne želim da nateram sve ljude da me vole, jer to ne bi bilo prirodno. Ono što ja mogu da tvrdim jeste da perfektno poznajem svoje vrline i mane, a prepotentnost nije jedna od njih.
Željko Joksimović, Jovana Janković
Dobar otac i dečko... Željko sa ćerkom Minom i devojkom Jovanom
Koja osoba u svakom trenutku može da vam vrati osmeh na lice?
- Moja ćerka Mina. Ona je predivna devojčica kojom se izuzetno ponosim. Imamo drugarski odnos ispunjen poverenjem i razumevanjem, a ja sam od onih očeva kojima u svakom trenutku može da se poveri.
Kakvi su utisci posle prvih nedelju dana od kako je vaš album na tržištu?
- Zadovoljan sam jer svakim danom uviđam da se moj i ukus publike potpuno uklapaju. Neke pesme su izazvale suze, emocije, a meni je važno da osećanja sa kojima sam radio na albumu sada obuzimaju i one koji slušaju pesme. Drago mi je što su i velike kompanije kao što su MTS i M-tel imali dovoljno sluha da prepoznaju kvalitet.
Želim u Holivud
Komponovali ste za serije, filmove i pozorište. Šta vas kao umetnika još može inspirisati?
- Raditi primenjenu muziku je drugačije nego komponovati pesme za ploču. To je posebna vrsta iskustva koja me ispunjava. Jedno vreme sam radio mnogo i za pozorište i na tom polju bio jako uspešan, nagrađivan, čak mi je to bio jedini izvor prihoda tada. Želja mi je da jednog dana radim za holivudsku produkciju.
Prijaju li vam komentari fanova da im se činite iskrenijim i srdačnijim nego ikada pre?
- Prijaju, mada ne mislim da sam se kao osoba mnogo menjao. Promenio se pristup prema nekim stvarima. Nisam ja ništa manje iskren bio ni ranije, ali možda to nisam prikazivao. Neke stvari dolaze sa zrelošću!
Vaši saradnici kažu da ste osoba koja nikada nije sasvim zadovoljna i da neprestano sebi postavljate sve teže zadatke?
- Ambiciozan i samokritičan jesam, ali to ne znači da sebi ne dozvoljavam da uživam u plodovima svoga rada. Evo, poslednjih dana uživam kada mi neki poznanici kažu da pesmu „Ljubavi" slušaju po hiljaditi put, ili da se zaplaču kada čuju „Stihiju". Ali ako me pitate da li želim i više i bolje, to svakako.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.