Latest News

IVANA KUKRIĆ Napuštam modnu scenu


Ivana Kukrić, jedna od najuspešnjih srpskih manekenki u svetu, nedavno je došla u Beograd, gde je učestvovala na revijama „Replay”, te „Fratelli” i „Bugati”, čije je zaštitno lice. Ivana već godinama unazad živi i radi u Americi, stanuje u prestižnom naselju Beverli Hils, a za „Blic” kaže da će se uskoro povući iz sveta mode.

Ivana je tokom veoma uspešne karijere radila sa Žizel Bundšen, snimila reklamu za „Sony Playstation”, spot sa Hale Beri, a u Beogradu je jedna od najpoželjnijih gošća na „Fashion Week”.
- Na beogradskoj Nedelji mode sam radila modnu reviju „Fratelli”, tačnije bila sam gost revije. Boško Jakovljević, Ivana Stanković i ja smo zatvorili reviju. Bilo je super, sjajno kao i uvek - kaže Ivana koja je bila gost na još jednoj reviji koja je tokom vikenda održana u Beogradu.
- Boško me je zvao da radim reviju „Replay”. Tačnije, da budem gost. To ovde tako ide, čim su čuli da sam došla, odmah su me ubacili (smeh). Takođe sam gledala reviju „Bugatti”, ali ovog puta je nisam nosila - kaže Ivana koja se raduje dolasku u Beograd.
- Ovog puta sam došla jer mi je slava bila u nedelju. Ostajem još samo nekoliko dana, pa onda idem po Evropi - priča manekenka i nastavlja pričom o poslovnim putovanjima.
- Imam neka kraća poslovna putovanja po Evropi, treba da radim editorijale, kataloge za predstojeće sezone. Nakon toga, vraćam se u Ameriku u kojoj ostajem do daljnjeg. Nadam se da ću za Božić i novogodišnje praznike biti u Beogradu - navodi Ivana koja planira da se povuče iz sveta modnog šou-biznisa.
- Planiram da se povučem, imam razne ideje, ali ne volim da pričam o tome. Kada bude počelo da se realizuje i, ako vidim da sve ide svojim tokom, onda ću rado pričati o tome. Za sve dođe vreme, pa tako i za decu i brak. Trenutno ne razmišljam o tome jer nemam ni dečka - kaže Ivana Kukrić.

Smena manekenki u „Victoria’s Secret”
Nedavno je jedna od vodećih kompanija intimnog rublja, „Victoria’s Secret”, promenila prvu postavu svojih menekenki.
- Čula sam da ih promenili. Prva postava se udala, zatrudnela… one su i htele da se povuku. Znam ko su devojke iz nove postave, jesu lepe i zgodne, ali nije to to. Čini mi se da će nove devojke biti zaboravljenje preko noći - kaže Ivana Kukrić.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.