Latest News

VESNA ZMIJANAC: Nikola mi nije dečko!


Operski pevač Nikola Mijailović i ja samo smo drugari. Kod njega mi se dopada svašta nešto, a najviše to što je veoma duhovit. Od silnog posla nemam vremena da se pojavljujem u medijima
Vesna Zmijanac najavljuje veliki povratak na folk scenu! U intervjuu  Vesna kaže da je sigurna u sebe i da u novim „zvezdama" ne vidi konkurenciju, i demantuje medijske navode da je u vezi sa operskim pevačem Nikolom Mijailovićem.
- Sve je to prenaduvano! Bez razloga je stvorena misterija u vezi sa našim odnosom. Digla se fama nakon što sam pomenula da mi je on intimni prijatelj. Prava istina je da mi je Nikola samo drug, i ništa više! Kod njega mi se dopada svašta nešto, a najviše to što je veoma duhovit i zanimljiv. Osim toga, bavi se poslom koji mi je bio stran, jer se nikada nisam družila sa operskim pevačima.
Zašto izbegavate da se pojavljujete u medijima?
- Razlog je veoma prost - nemam vremena da se pojavljujem u medijima! Verujte mi, oni koji vise na televiziji ništa ne rade, zato i imaju vremena za to. Kod mene je obrnuto: ako me ima često u medijima, imam manje poziva za posao. Valjda je ljudima previše da me gledaju i na nastupima i u novinama.
Samo prijatelji... Vesna i Nikola
Samo prijatelji... Vesna i Nikola
Smatrate li da se „stara garda" narodnjaka povukla pred najezdom novih zvezda?
- Ne, nikako! Evo, Snežana Đurišić snima novi CD, koliko znam i Miroslav Ilić priprema veliki koncert u Sava centru, a ja spremam novi singl. Ne mislim da smo posustali pred najezdom mladih snaga.
Šta vaša publika može da očekuje na novom albumu?
- Neću snimiti novi CD, već samo singlicu na kojoj će se naći dve pesme. Poznato je da je trenutno neisplativo raditi kompletan album, zato sam odlučila da to radim parcijalno. Imam nekoliko pesama koje su ušle u uži izbor. Sada ih preslušavam da bi izbor bio pravi. Nažalost, ne mogu vam reći koji su kompozitori pravili pesme, jer ne znam koje pesme ću odabrati, a koje će „otpasti".
Šuška se da pripremate duet sa jednom velikom zvezdom.
- Na albumu sigurno neće biti dueta! Čak ni pesmu „Klupko", koju sam snimila sa Dinom Merlinom i koja je postala hit, neću uvrstiti na novi album. Planirala sam da se vratim na scenu pred Novu godinu, ali moraću da to prolongiram do sredine januara. Još uvek ne znam koja će kuća objaviti novi singl. U dobrim odnosima sam sa svima, pa i sa „Grandom", pa ćemo videti ko će ponuditi najbolje uslove.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.