Latest News

Farma: Odšetao i Toma 'panters'


Pomalo neočekivano, Toma Jovanović, iliti Toma „panters", sedmi je ukućanin koji je napustio „Farmu", osvojivši samo nešto više od devet odsto glasova gledalaca
Toma Panters Jovanović, Farma
Sačuvaj me Bože ovakvih ljudi... Toma Jovanović
Za razliku od dosadašnjih „izbacivanja", ovom je prethodio troboj, umesto uobičajenih dvoboja u kvizu znanja, jer su se za titulu „nepoželjnog" nadmetali Toma, Marko Đurovski i Sale Jovanović, koji je apsolutno dominirao odgovorivši tačno na pet pitanja.
Prva dvojica su u arenu ušla kroz nominacije, što ukućana, što publike, dok im se Sale pridružio po kazni zbog već poznatog sukoba sa Majom Nikolić, koji umalo nije završen fizičkim obračunom.
No, bilo kako bilo, na iznenađenje i ukućana i publike, Toma je taj koji više neće biti u konkurenciji za 100.000 evra, što ga, sudeći barem prema prvoj izjavi koju je dao po dolasku u studio, i nije naročito pogodilo.
- Ne da mi nije žao što sam izašao, već sam presrećan - rekao je čuveni „panter". - Dvoličnije ljude od ovih na „Farmi" u životu nisam video! To je strašno koliko su loši! Što se mene tiče, apsolutni favorit za pobedu je Nigor, kojem od sveg srca želim da osvoji nagradu.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.