Latest News

Dopada mi se Cecin dečko!


Moja kuma i maneken su super par. Cvele je sjajan momak, komunikativan je i veoma lepo izgleda. Rano je govoriti o njihovom venčanju
Folk pevačica Viki Miljković, nakon objavljivanja novog albuma, u intervjuu  tvrdi da se ne plaši „čistke" u „Grandu", otkriva da planira proširenje porodice i poručuje da joj se dopada maneken Vladimir Cvetković Cvele, dečko njene kume Svetlane Cece Ražnatović.
- Cveleta sam upoznala nedavno, na modnoj reviji našeg prijatelja Mladena Barona. Puna sam pozitivnih utisaka. Ceca i Cvele su super par! Srećna sam zbog nje, volela bih da njihova veza uspe - kaže Viki.
Da li mislite da će se Ceca venčati sa njim?
- Ne znam, u to se ne bih mešala. Pitajte Cecu. Za nešto više treba da prođe još vremena. Cvele je super momak, komunikativan i veoma lepo izgleda. Najbitnije je da je moja kuma srećna.
Koliko vam se život promenio otkad ste postali majka?
- Moja ljubav prema suprugu Tašketu se nije promenila, i dalje se volimo kao prvog dana. Dolaskom sina Andreja na svet naši životi su postali ispunjeniji, kvalitetniji i bolji. Ponašam se mnogo odgovornije. Dete zahteva punu pažnju, zato sve obaveze usklađujemo prema njemu.
Zadovoljna kuminim izborom... Ceca upoznala Viki sa Vladom
Zadovoljna kuminim izborom... Ceca upoznala Viki sa Vladom
Planirate li proširenje porodice?
- Naravno da želim još dece! Ali, sada imam druge, poslovne prioritete. Zadovoljna sam kako obavljam svoje majčinske dužnosti, bitno je da mi dete ne trpi zbog posla. Iako imam brojne nastupe u inostranstvu, uvek imam vremena za sina. Moj suprug je odgovoran i odličan otac, nemam nikakve zamerke. Osim nas dvoje, Andreja paze i naši roditelji i žena koja ga pričuva kada smo mi zauzeti.
Iako karijeru ne gradite na skandalima, postoji li nešto čega se stidite?
- Ne stidim se ničega, vrlo sam ponosna na sebe. Normalno, grešaka je bilo i biće ih i dalje. Ali, to su sitne greške koje se dešavaju u svakom poslu. U karijeri ništa ne bih menjala. Neverovatno je što se moje starije pesme i dalje slušaju, što je dokaz da imam prave fanove.
Plašite li se najavljene „čistke" u „Grandu"?
- Za dobre pevače uvek će biti mesta. Saša Popović najbolje zna ko je najtiražniji u „Grandu". Poštujem svoje kolege, mislim da se svi trude koliko mogu. Publika ume da prepozna dobru pesmu, od čega zavisi opstanak u bilo kojoj izdavačkoj kući, ne samo u „Grandu".      

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.