Latest News

Monika Beluči u Petlovcu!


INTERVJU MARIJA PETRONIJEVIĆ GLUMICA


Laska mi poređenje sa slavnom glumicom. U četvrtom serijalu „Selo gori, a baba se češlja" postaću majka. Odbila sam mnoge ponude jer nisam želela da se skinem pred kamerama
intervjuMarija Petronijević glumica
Glumica Marija Petronijević, poznata po ulozi Jasne u filmu „Zavet" Emira Kusturice, sa kojim je posetila festival u Kanu, talenat je potvrdila kao doktorka Ivana u hit seriji „Selo gori, a baba se češlja". U intervjuu  Marija kaže da je odbijala ponude da se skine pred kamerama i da joj laska poređenje sa slavnom Monikom Beluči.


- Naravno da mi ne smeta poređenje sa Monikom. Velika mi je čast ukoliko neko pronalazi sličnost sa Belučijevom, jer je velika glumica i uzor mnogima, pa i meni - kaže Marija.
 Zašto ste posle „Zaveta" odbili mnoge filmske ponude?
- Bilo je raznih ponuda koje su zahtevale slobodnije scene, ali sve sam ih u startu odbila! Svoj glumački talenat ne moram da pokazujem na taj način. Smatram i da privatni život u potpunosti ne bi trebalo da iznosim u javnost. Osoba koja se bavi javnim poslom treba da se dokazuje kroz svoj rad, a ne iznoseći prljav veš iz privatnog života.
 Da li je Kusturica zahtevan reditelj? Kako komentarišete aktuelne medijske napade na njega?
- Uloga u Kustinom fimu bio je moj prvi dodir sa glumačkim svetom, pa ne mogu objektivno da sudim o težini rada sa njim. To vreme će mi uvek predstavljati nešto posebno, jer mi je sve bilo strano i igrala sam glavnu žensku ulogu. Kusturica je veliki reditelj zahvaljujući kome smo priznati u svetskoj kinematografiji. Ali, kod nas se sve prašta osim uspeha! Ne dešavaju se prvi put toliki napadi i kritike na njegov račun, ali zna Kusturica da se bori sa tim.
monike
Ko jaje jajetu...Monika i Marija
Hoće li doktorka Ivana u „Selo gori..." zaseniti ulogu Jasne iz „Zaveta", po kojoj vas pamte gledaoci?

- Te dve uloge su potpuno različite. Drago mi je što je lik doktorke u Radašinovom Petlovcu bio veoma zapažen. Uloženi trud se isplatio. U novom serijalu moja uloga postaje kompleksnija. Lik Ivane se razvija još dublje i nosi lepotu i težinu materinstva. Naime, kroz njega će se provlačiti problemi sa kojima se susreće jedna mlada majka, a o kojima se retko govori.
 Zbog čega nikad niste pokušali da upišete studije glume?
- Trenutno sam na trećoj godini Fakulteta za kulturu i medije, ali nisam odustala od namere da jednog dana diplomiram i glumu. Veoma sam ambiciozna, želim da napredujem i stičem nova znanja, i sigurno ću se pojaviti na prijemnom na Fakultetu dramskih umetnosti. 

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.