Latest News

Okršaj na Mećavniku: Kusta izbacio ekipu HTV-a sa Mokre Gore!


Čuveni režiser prekinuo snimanje intervjua sa hrvatskim novinarom Aleksandrom Stankovićem posle nekoliko provokativnih pitanja
Emir Kusturica
Slavni srpski režiser Emir Kusturica izbacio je ekipu Hrvatske televizije sa svog poseda na Mokroj Gori, iznerviran pitanjima novinara Aleksandra Stankovića tokom intervjua koji je sniman pre nekoliko dana.
Snimanje emisije i razgovor Stankovića sa Kusturicom trajali su 22 minuta, kada je režiser demonstrativno ustao i ne birajući reči naredio ekipi HTV-a da napusti njegovo selo na Tari, tražeći da mu predaju snimljeni materijal, objavio je juče HTV.
Milošević i Hitler
Prema navodima Hrvatske televizije, vređanje i maltretiranje trajalo je oko 45 minuta, nakon kojih je ekipa popustila, predala snimljeni materijal i napustila Mokru Goru.
Stanković kaže da je zaplena materijala „klasično razbojništvo i čisti lopovluk", i da će HTV od Kusturice tražiti da vrati snimljeni materijal. Prema njegovim rečima, pitanja koja su iznervirala reditelja odnosila su se na Slobodana Miloševića i Kusturičin odnos s njim.
Aleksandar Stanković, voditelj HRT
- Pitao sam ga zašto je pio viski sa Miloševićem u vreme kada su bombe padale po Sarajevu, a on mi je odgovorio da nije imao izbora jer je tada dobio Zlatnu palmu u Kanu - priča Stanković , i dodaje:
- Podsetio sam ga zatim da je svojevremeno izjavio da je bilo dirljivo gledati kako Milošević u haškoj sudnici šalje poljupce supruzi Miri i upitao ga hoće li i u Izraelu, u kojem snima idući film, Izraelcima reći kako je bila dirljiva pažnja kojom je Hitler obasipao Evu Braun u Vučjoj jami.
Stanković kaže da Kusturica na to nije imao odgovor, već je upitao: „Zašto mi ne pričamo malo o hrvatskim legionarima koji su ubijali Srbe po Hrvatskoj?".
Spremio iznenađenje
Voditelj HTV-a Aleksandar Stanković kaže da za Kusturicu sprema iznenađenje u nedelju.
- Prevario se ako misli da nema dokaza da smo bili kod njega, jer su se sa njim slikali vozač i kamerman. Neka gleda moju emisiju „Nedeljom u dva", veoma će se iznenaditi - bio je zagonetan Aleksandar Stanković.
- „Pukao" je kada sam mu postavio pitanje u vezi s pesmom njegovog i Karajlićevog „No smoking orkestra" - „Ko ne voli Gotovinu, uvalim mu osovinu". Tada je ustao i izbacio nas sa Mokre Gore.
Stanković hteo skandal
Emir Kusturica je juče u izjavi  dao svoje viđenje onoga što se dogodilo tokom snimanja emisije za HTV.
- Stanković je došao na Mokru Goru sa namerom da provocira i da napravi skandal, ali mu ja to nisam dozvolio. Ispratio sam ga odavde i poželeo mu srećan put i dobro zdravlje, a vozaču rekao da pazi kako vozi - rekao je popularni Kusta, i nastavio:
- Postavljao mi je razna neprimerena pitanja i ponašao se kao haški istražitelj, a ne kao novinar. I to na tuđoj teritoriji. Baš me briga kakve su mu bile namere, ovde to nije mogao da ostvari.
Kusturica kaže da nije oduzeo kasete HTV-a već da ih je hrvatska ekipa zaboravila u žurbi.
- Ma neka traže svoje kasete, vratiću im ih. Tačno je da su kasete kod mene, Stanković ih je zaboravio u žurbi!

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.