Latest News

Marko Jarić: Ćerka liči na Adrijanu


Košarkaš Marko Jarić otkrio je da je prisustvovao porođaju svoje supruge, brazilske manekenke Adrijane Lime. Igrač Memfis Grizlija kaže da je Adrijana zahtevala da se porodi prirodnim putem i poručuje da mala Valentina liči na majku.
Ponosni roditelji... Adrijana i Marko Jarić
Ponosni roditelji... Adrijana i Marko Jarić
- Adrijana je želela da bude svesna kada naša ćerkica dođe na svet. Neverovatno sam se osećao tokom porođaja. To je neopisiv koktel emocija. Pre nego što se Adrijana porodila, mnogo bliskih drugova govorilo mi je da je prisustvovanje porođaju neverovatan osećaj, ali to ne može da se opiše dok to zaista ne doživiš.
Još sam u totalnom emotivnom haosu. Beba je došla na svet ranije nego što je bilo planirano. Iako smo očekivali da će se Adrijana poroditi ovog meseca jer je bila u devetom mesecu trudnoće, kada smo otišli na standardni pregled rekli su nam da će morati da ostane i tog dana se i porodi - rekao je Jarić za „Stori", i dodao:
- Nijedan sportski uspeh ni medalja ne mogu da se porede sa trenutkom kada sam postao Valentinin otac. Ništa što sam napravio u životu i karijeri ne može da zameni ovaj osećaj. Valentina će sigurno biti lepa na Adrijanu. Ima tamnu kosicu i lepa usta na mamu. Ako ikada odluči da se bavi modom, sva vrata će joj biti otvorena!

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.