Latest News

ALEKSANDRA JANKOVIĆ, GLUMICA Svesna sam svoje lepote



Vodim računa o svom izgledu, što zahteva dosta vremena i novca. Volela bih da se komadić atmosfere iz serije „Selo gori..." pospe kao seme i po drugim produkcijama
Glumica Aleksandra Janković vratila se na televiziju ulogom u hit-seriji „Selo gori, a baba se češlja". U intervjuu  popularna Splića kaže da je oduševljena glumačkom ekipom u ostvarenju Radoša Bajića, i priznaje da dosta vremena i novca posvećuje fizičkom izgledu.
- Nikad nisam imala prilike da igram u TV gigantu poput serije „Selo gori...". Čini mi se da nijedna domaća serija nije doživela snimanje četiri sezone, pa mi imponuje da sam se obrela u takvoj ekipi. Od prvog susreta sve je išlo kako treba. U toj produkciji svako radi samo svoj posao. Valjalo bi da se komadić takve atmosfere pospe kao seme i po drugim produkcijama. Tamo se ustaje veoma rano - oko pet ujutru, a u osam počinje snimanje koje traje do mraka. Iako godinama rade zajedno, nikad nisam čula viku, niti sam osetila nervozu. To me je fasciniralo. Glumcu je tamo „banja" jer radi samo svoj posao, o svemu drugom misle drugi ljudi.
Da li je privlačan fizički izgled prednost u vašem poslu?
- Lep izgled je dobra okolnost, ali, koliko znam iz dosadašnjeg iskustva, nije i nužnost. Sviđa mi se kako izgledam, na tome sam zahvalna roditeljima. Pokupila sam ponešto od oboje - od tate visinu, a od mame temperament. Podrazumeva se da o svom izgledu vodim računa, što zahteva dosta vremena i novca. Ali, tu nema kalkulacije, jer lepota treba da se čuva kad ju je već bog nekome dao. Lep izgled je svakako važan, ali ako je i presudan za posao, onda tu nema mnogo kvaliteta.
U glumačkom svetu poznati ste kao Splića, jer ste rođeni u Splitu, iz kog ste otišli sa 19 godina. Imate li želju da se vratite u Dalmaciju?
- Volela bih da se vratim, jer verujem da svi imamo svoj put kojim idemo. Želimo da ostvarimo planove i ciljeve na tom putu, a na kraju valja sesti u stolicu iz koje si krenuo i odmoriti se. Mada, Split je u međuvremenu postao preveliki za moj ukus, ali naći će se neki mirni kutak uz more, u kom ću imati dovoljno vremena da „izbistrim" sve prethodne godine.
Bili ste 12 godina u braku sa vaterpolo trenerom Draganom Andićem. U kakvim ste odnosima sada?
- Moj brak je stvar prošlosti, pa bih da ga tamo i ostavimo. Dragan i ja smo danas u odličnim odnosima, živimo svoje živote i na najbolji način vodimo računa jedni o drugima kada za tim ima potrebe. Nismo se ni tukli ni svađali, zato sada možemo mirno da živimo dalje.
žIz tog braka imate sina Vanju.
- Vanja je trinaestogodišnji dečak, dobar đak i odličan sin. Spremno čekam njegov pubertet i sva iznenađenja koja ono nosi. Nisam opuštena dok to iščekujem, ali trudim se da ne osećam preterani strah. Uz malo srećnih okolnosti i plodova prethodnog rada, odnosno vaspitanja, čini mi se da ćemo nas dvoje to preživeti bez većih posledica.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.