Latest News

„VIP Veliki brat": Švaba uzeo 50.000 evra

Milan Marić Švaba, pobednik četvrtog serijala "VIP Veliki brat", do bine je ispraćen vatrometom i ovacijama publike, sa kojom se dugo pozdravljao
s1
„VIP Veliki
 brat": Švaba uzeo 50.000 evra
VELIKI BRATE, BRATE MOJ, HVALA TI NA SVEMU... Švaba ni sam nije verovao da će stići do superfinala, a kamoli da će pobediti
Milan Marić Švaba pobednik je četvrtog serijala "VIP Veliki brat" i dobitnik premije od 50.000 evra, čime je opravdao titulu favorita iz senke, za kojeg je, prema glasovima gledalaca i diskusijama na internet forumima, važio od početka takmičenja.
Međutim, za razliku od gledalaca, superfinalisti koji su pre njega napustili kuću "Velikog brata" nisu bili takvog mišljenja i niko od njih nije imenovao Milana kao svog favorita za osvajanje glavne nagrade. Po izlasku iz kuće, vidno uzbuđen i još u neverici, popularni Švaba je do bine ispraćen vatrometom i ovacijama publike, sa kojom se pozdravljao duže od pet minuta.
- Verujte da sam u šoku! Ni sam nisam verovao da ću stići do superfinala, a kamoli da ću pobediti - kratko je prokomentarisao, zahvalivši u ime svih ukućana i publici i "Velikom bratu", od kojeg se oprostio rečima: "Veliki brate, brate moj - hvala ti na svemu, vidimo se"!
Ono što je prethodilo finalu finala je eliminacija petoro superfinalista, koji su na svakih pola sata "izbacivani" iz kuće, u zavisnosti od broja osvojenih glasova gledalaca.
s2
„VIP Veliki
 brat": Švaba uzeo 50.000 evra
Prvi se od kuće na Košutnjaku oprostio Era Ojdanić, izjavivši da mu nije nimalo žao što nije pobedio, jer i sam ostanak do superfinala smatra svojevrsnom pobedom.
- Ma, ja sam pobedio čim sam drugi put pozvan da učestvujem u "VIP Velikom bratu" i to mi je sasvim dovoljno! Prezadovoljan sam svojim nastupom u kući. Mada, moram da priznam da mi je sad žao zbog nekih izgovorenih reči i svađa sa nekim ukućanima, koji su mi svi odreda dragi i nadam se budući prijatelji - osvrnuo se "najomraženiji" ukućanin u prethodnih mesec dana i pridružio ukućanima koji su se okupili na bini.
Sledeći ukućanin koji je dobio najmanje glasova publike i pridružio se ekipi na podijumu bio je Ervin Katona, dobroćudni grmalj, izjavivši da je samim ulaskom u finale ispunio cilj zbog kojeg je i ušao u kuću - popularizaciju sporta kojim se bavi, odnosno takmičenjima za najjačeg čoveka, naglasivši da je Lepa Lukić njegov favorit za pobedu, iako je sa svim ukućanima bio u jednako dobrim odnosima.
Međutim, Ervinova podrška kraljici narodne muzike nije bila dovoljna da pobedi jer je već sledeća izbačena mada je, sudeći prema aplauzu publike, ona moralni pobednik ovog rijaliti-šoua.
- Moja najveća pobeda je ona ostvarena na preksinoćnem takmičenju za Pesmu Balkana, kao i sama činjenica da sam dobila ovoliko glasova gledalaca, što ipak nešto znači - prokomentarisala je Lepa i dodala da jednako važnom pobedom smatra i Milicu, lutku bebe o kojoj se starala tokom jednog od zadataka u kući i koju je na poklon dobila od organizatora šoua.
s3
Egzotični nastupi Jelene Karleuše i Nataše Bekvalac, 
finale VIP VB 2010
E, TO JE ŠOU... Egzotični nastupi Jelene Karleuše i Nataše Bekvalac
Nedugo posle Lepe iz kuće je izbačen njen najkontroverzniji stanar Boki 13, makedonski šoumen transvestit. Iako vidno iznenađen i razočaran, zahvalio je svima na podršci, iskoristivši i ovu priliku da se verbalno razračuna sa Erom, kojem je još jedanput otpevao već čuveni evergrin: "Bojiš se, bojiš se, nemaš mu.a".
- Ali, i posle svega i posle svih Erinih gluposti, prostakluka, provokacija i svađa, ubeđen sam da je on ipak dobar čovek, u šta neću imati prilike da se uverim jer ne nameravam da nastavim druženje sa njim - istresao je predstavnik Makedonije.
Pretposlednji superfinalista koji je izašao iz kuće bila je Anabela, koju su pred kućom dočekale majka i ćerke.
- Presrećna sam i zbog samog učešća u ovakvom šouu i zbog činjenice da je veliki broj ljudi uvideo moje kvalitete i glasao za mene - izjavila je bivša gospođa Đogani, priznavši uzgred da se zaljubila u Mladena i da se ne kaje ni zbog čega što je radila u kući "Velikog brata", ubeđena da nijednim postupkom nije osramotila ni sebe ni svoju porodicu.
A da bi šou zaista bio šou pobrinule su se i velike zvezde naše estrade Jelena Karleuša i Nataša Bekvalac, koje su svojim egzotičnim nastupima stavile tačku na ubedljivo najgledaniji serijal "VIP Velikog brata".

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.