Latest News

MILICA TODOROVIĆ: Imam novog dečka!


"Nakon raskida četvorogodišnje veze patila sam sve dok nisam upoznala Radeta, brata Saše Kovačevića. Zaljubili smo se jedno u drugo i sada uživamo kad smo zajedno"
Pobednica druge sezone takmičenja „Zvezde Granda" Milica Todorović (20) u intervjuu  poručuje da nije zadovoljna kako je „Grand" reklamirao njen album prvenac i otkriva da je nakon raskida veze sa kolegom Nenadom Jovanovićem našla novog dečka - Radeta, brata pop pevača Saše Kovačevića.
- Rade i ja upoznali smo se pre dva meseca u jednom beogradskom kafiću i odmah smo započeli vezu! Zaljubili smo se jedno u drugo i sada uživamo kad smo zajedno. O našoj vezi nismo želeli da pričamo u javnosti, ali to je cena koju moram da platim jer sam poznata.
Kako si podnela raskid sa dugogodišnjim dečkom Nenadom Jovanovićem?
- Nenad i ja bili smo u vezi pune četiri godine. Jednostavno, došlo je do zasićenja. Niko nikoga nije povredio, dogovorili smo se da je najbolje da se raziđemo. Nije mi bilo lako, mnogo toga smo prošli zajedno. Jedno vreme sam patila, nakon čega sam odlučila da krenem dalje.
Jesi li zadovoljna debi albumom „Pamtim ja"?
- Nisam! Krivo mi je što nije dovoljno izreklamiran. Očekivala sam da će marketinški deo biti mnogo bolji, ali u produkciji svi su fokusirani na nove „zvezde Granda", pa ja nisam dobila dovoljno prostora. Pokušavam da izguram neke pesme, videću šta će od toga biti.
Drastično si promenila imidž - od devojčice do atraktivne plavuše.
- Promena je nagla i velika. Uvek su me gledali kao malu Milicu, devojčicu koja tek počinje da peva, a odjednom sam se pojavila potpuno drugačija. Dopada mi se novi stajling. Furaću ovaj fazon dok mi ne dosadi.
Nakon opere „Vreme Cigana" Emira Kusturice, pripremaš li nešto slično sa slavnim režiserom?
- Emir je odložio turneju jer se posvetio novim projektima. Uživala sam u tom projektu i volela bih da nastavimo saradnju, ali to ne zavisi od mene.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.