Latest News

Pljušte uvrede u VB-u: Era: Lepa je babetina!


Era Ojdanić: Ceo život obmanjuje ljude, a svi znaju da se kocka. Ogovara koleginice - za Snežanu Đurišić kaže da ume samo da izbaci sise, a za Anu Bekutu da je napumpala usta i grudi
Era Ojdanić, Lepa Lukić
U kući „Velikog brata" Era Ojdanić i Lepa Lukić su započeli pravi rat - folker je optužio koleginicu da je patološka kockarka koja pljuje po koleginicama! Njihova netrpeljivost dostigla je tačku ključanja u noći između subote i nedelje, kada nisu birali uvrede kojima su „čašćavali" jedno drugog.
- Obmanjuješ narod 40 godina. Nikad nisi htela da priznaš da si kockarka! - vikao je Era.
- Šta tebe briga što se ja kockam. Ti si se slikao go - odgovorila mu je Lepa.
Ojdanić se odbranio da se slikao jer je imao šta da pokaže.
- Šta da pokažeš? Taj tvoj ćevapčić? - pitala ga je Lepa, a Era je odgovorio:
- Je*o te moj ćevapčić, ali kad bih mu ja dozvolio!
U razgovoru sa Borom Drljačom Era je osuo paljbu po koleginici.
- Babetina jedna, ceo život obmanjuje ljude, a svi znaju da se kocka. U kafani u Žarkovu Zoki Kalezić i Cole je odrali, nije ni za taksi imala, pa je stopirala do kuće. I nikad nije htela da prizna koliko ima godina, kao da je sramota da kaže da ima 75 godina - besneo je Era, tvrdeći da se Lepa lažno predstavlja u šouu.
- Ogovara koleginice i za nju nijedna ne zna da peva. Na snimanju novogodišnjeg programa rekla mi za Snežanu Đurišić da samo zna da izbaci sise. A ti znaš Snežu - ona ima takav stav dok peva. I za Anu Bekutu je rekla: „Vidi babetinu, napumpala usta i sise, i izbacila dupe." A Ana je lepa žena i divno peva. I nek ih ostavi na miru više! Nije mi jasno samo kako joj to sve koleginice tolerišu i niko se ne ljuti na nju. Samo Zorica Brunclik nije to tolerisala i odbrusila joj je - rekao je folker.
Snežana Đurišić kaže da ne veruje Erinim tvrdnjama.
- Ne verujem da je Lepa tako nešto rekla za mene, a ni za Anu. Veoma je volim i cenim, ona je bila moj uzor. Lepa je dobra i emotivna žena i ona je i dalje moj favorit za pobedu u „Velikom bratu", pored Bokija i Divne. Volim da gledam taj šou dok ne pređe granicu dobrog ukusa, ali nikad ne bih učestvovala u njemu - kaže poznata pevačica.
Nakon što se informisala o svađi Lepe i Ere, Ana Bekuta je kratko poručila:
- Kraljica Leposava je najlepša i najbolja! Živela kraljica!
Zorica Brunclik nije želela da komentariše prepirku svojih kolega u popularnom rijaliti-šouu.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.