Latest News

MIA: Pevala sam za Šarića,pa šta!


Sa braćom Šarić imala sam isključivo poslovnu saradnju, ne vidim šta je tu čudno. Nosim prsten koji sam dobila od hrvatskog biznismena Stipe Lijanovića, ali ne razmišljam o upoznavanju s njim
Folk pevačica Mia Borisavljević u intervjuu  negira da je miljenica braće Šarić i tvrdi da je sa njima imala samo poslovnu saradnju. Ona priznaje da joj imponuje što je hrvatski „kralj mesa" Stipe Lijanović obasipa skupocenim poklonima.
- Svakoj normalnoj ženi prija takav vid pažnje. Ne volim kada se neko udvara nasilnički i bez ukusa, što nije slučaj sa Lijanovićem.
Znači li to da si prihvatila udvaranje hrvatskog tajkuna i prsten vredan nekoliko hiljada evra koji ti je poklonio?
- Prsten uveliko nosim! Međutim, to ne znači da sam prihvatila udvaranje. Tek pre nedelju dana saznala sam ko mi je slao sve te poklone. Sa Lijanovićem nemam nikakav kontakt i nisam razmišljala o tome da li ćemo se upoznati.
Kako je tvoj dečko reagovao kad si prihvatila poklone udvarača?
- Nemam dečka! Uskoro putujem na egzotičnu destinaciju, gde ću se sa svojom kumom odmarati 15 dana. Priželjkujem da mi se baš tamo desi neka romansa, a po povratku u Srbiju počeću da snimam novi album.
Uz tebe se i dalje vezuje ime biznismena Miše Radulovića, za koga se priča da ti je bivši dečko i finansijer?
- To su čiste budalaštine! Muka mi je da me posle dve godine u novinama nazivaju bivšom devojkom Miše Radulovića i Matije Ćorkovića. Obojicu poznajem, ali sa njima nikad nisam bila u vezi! Da li ste nekada videli zajedničku slike mene i Miše? Degutantno mi je da pričam o tome.
A da li je istina da si bila jedna od miljenica Darka Šarića, za kojim je MUP raspisao poternicu zbog kriminalnih dela? Priča se da su te braća Šarić finansirala.
- Sa Šarićima sam imala isključivo poslovnu saradnju, nikad se nismo privatno družili. Oni su u Beogradu vlasnici brojnih klubova u kojima sam pevala i ne vidim šta je tu čudno. Ako si profesionalac u svom poslu, odmah te nazovu nečijom miljenicom, ili ti nakače brojne finansijere. To su gluposti!
Jesi li ti ubedila Anabelu Đogani, sa kojom si snimila duet, da uđe u „Velikog brata"? Da li bi prihvatila da se ponovo takmičiš u tom rijalitiju?
- Ona je sama donela odluku, a ja sam je posavetovala da treba da uđe. Anabela je predivna osoba, sigurna sam da se neće obrukati. Ne bih ponovo ušla u VB, tamo su užasno teški psihički uslovi. S druge strane, „Veliki brat" mi je doneo samo uspeh. Za loš imidž koji me je pratio pre VB-a donekle sam bila sama kriva, a u tom šouu ljudi su upoznali pravu Miu.
Postoji li mogućnost da se između Anabele i manekena Mladena Radulovića rodi ljubav?
- To se neće desiti! Tamo su specifične okolnosti, a i „Veliki brat" ume da isprovocira celu situaciju. Neću da tvrdim, ali mislim da Mladen uopšte nije njen tip muškarca.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.