Latest News

PSIHO PSIHIJATAR!


BORO LAZIĆ (45), VLASNIK SPECIJALNE BOLNICE ZA BOLESTI ZAVISNOSTI, UHAPŠEN NA GRANICI SA BIH NA OSNOVU POTERNICE KOJU JE IZDALA POLICIJA ZBOG SUMNJE DA JE FIZIČKI I PSIHIČKI ZLOSTAVLJAO SUPRUGU, MALOLETNU ĆERKU I MAJKU
BEOGRAD - Poznati neuropsihijatar i vlasnik Specijalne bolnice za bolesti zavisnosti dr Boro Lazić (45) uhapšen je u prošlu nedelju na graničnom prelazu sa BiH Mali Zvornik, na osnovu poternice koju je izdala policija zbog sumnje da je članove svoje porodice fizički i psihički zlostavljao.
Poternica je izdata zbog toga što je prošlog petka Lazić, navodno pretukao svoju majku N. L., a sredinom septembra počinio nasilje u porodici nad suprugom S. L. i maloletnom ćerkom, koje su ga prijavile policiji. Posle podnošenja krivične prijave, poznati lekar je pod čudnim okolnostima posle saslušanja kod istražnog sudije pušten je na slobodu. Međutim, pošto je, kako tvrdi njegova supruga, nastavio s pretnjama, izdata je poternica za njim, a istražni sudija Trećeg opštinskog suda Tomislav Zeković, zbog opasnosti od ponavljanja krivičnog dela nasilja u porodici, odredio je Laziću pritvor do mesec dana.
U zapisniku policije, do kojeg je Kurir došao, S. L. je ispričala kroz kakvu su pakao 19. septembra ove godine prošle ona i njihova maloletna ćerka:
- Boro je zaključao stan, zamračio prozore, zatvorio terasu i počeo me da optužuje da sam proneverila novac bolnice, 600.000 evra. Kad sam mu rekla da ja to nisam uradila i da novca nemam, on me je udarao pesnicama po glavi i telu. Pala sam na pod, a on me je išutirao nogama. Naterao me da klečeći odem do garderobera, da uđem unutra. Rekao je da je to „mirna soba“ i da ću tu sve priznati... - piše, između ostalog, u krivičnoj prijavi.
Ona je navela da je od nje tražio dokaz da su deca njegova, govoreći da će zaklati ćerku ako ne prizna da ga je varala. Tražio je i sablju, koju je supruga sakrila kad je primetila promene u njegovom ponašanju, jer joj je pre toga pretio telefonom: „Jesi li živa, draga, još malo, pa će sablja da ti presudi!“.
- Otključao je kupatilo, u kome je prethodno bio zaključao dete. Udario ju je, krv joj je tekla iz nosa. Boro mi je već pretio da će narediti svojim čuvarima iz bolnice da mi polome ruke i noge ako se pojavim u bolnici i izađem iz stana bez njegovog odobrenja... - navedeno je u krivičnoj prijavi.
Suprugu i ćerku potom je odvezao u Tuzlu, kod njegovih prijatelja, koji su nekako uspeli da ga ubede da ode u psihijatrijsku bolnicu u Valjevu kod doktora Gajića, koji ga je smestio na bolničko lečenje. Lazić je, međutim, uspeo da nagovori dežurnog lekara da ga pusti iz bolnice da ode do manastira Lelić, u kome se posvađao s monahom Georgijem, koji je zatim pozvao policiju i obavestio je da je doktor pobegao iz bolnice u kojoj je lečen.
- Dana 21. septembra Boro me je nazvao mobilnim telefonom, tražio je da ga čekam i rekao mi: „Imaš ti razloga da me se bojiš, ali ne smeš decu da mi vodiš!“ Posle ovog sam napustila stan i pobegla sa decom - navodi se u prijavi.  
OD ŠEKOVIĆA DO ZAIRA
Boro Lazić postao je poznat po lečenju narkomanije u svojoj specijalizovanoj bolnici, čije sedište se nalazi u Beogradu, a centri su otvoreni i u Novom Sadu i Nišu. Pre dolaska u Beograd, Lazić je karijeru počeo u Šekovićima, a u ratnim godinama bio je član tročlane komisije za izvlačenje ranjenika iz Srebrenice, da bi karijeru lekara nastavio u Zairu 1997. u društvu Milorada Pelemiša i Jugoslava Petrušića Dominika. Zarađeni novac uložio je u kliniku, koja je prekjuče zatvorena.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.