Latest News

Nedostaje nam Tijana

Nedostaje nam Tijana

Tijana Dapčević, popularna pevačica koja je u ponedeljak uveče ušla u „Farmu”, pre neko veče se rasplakala na imanju zato što joj nedostaje devetomesečni sin Vuk. Njen suprug Milan Dapčević ispričao je da je sve pod kontrolom, te da je Vuk u sigurnim, očevim rukama.

- Nisam video kada je Tijana plakala, ali sam čuo. Pa dobro, takva je reakcija bila taj prvi dan, ipak se Tijana nije razdvajala od sina devet meseci, pa joj sigurno nedostaje, ali to nije ništa strašno. Mislim da će sve biti okej, biće ona okej - kaže Milan i dodaje da je sve pod kontrolom.
- Nema nikakvih problema. Tijanina mama i ja čuvamo Vuka, on je u sigurnim rukama i javio sam se u zadrugu da prenesu Tijani da je sve u redu kod kuće. Vuk je super i ništa mu ne nedostaje sa nama - kaže suprug Milan, kome Tijana, kako kaže, nedostaje.
- Pa nedostaje nam kod kuće, ali šta ćemo, izdržaćemo! Nadamo se da neće ostati dugo… - priča Milan koji smatra da će se Tijana odlično snaći na farmi.
- Snaći će se tamo sigurno. Ima hrane, pića, toplo je tamo, mora malo da radi, ali je dosta radila i oko Vuka, tako da nema velike razlike, navikla se - priča Milan koji misli da će Tijana biti dobra sa svim farmerima zato što je u životu veliki laf.
- Ona je dobra sa svima. Nije konfliktna ličnost, već je drugar, tako da će se sjajno uklopiti. A s obzirom na to da se mi privatno dosta družimo sa Niggorom, on će joj tamo siguran sam pružiti podršku. Ne brinem! - zaključuje Milan Dapčević.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.