Latest News

Slavica Tripunović Dajana: Topalko je opasan, Cakana me razočarala


Poslednja misica bivše Jugoslavije priča o svom boravku na farmi, kao i o teškim uslovima života na njoj, u kojima se ipak bolje snalaze muškarci


Posle samo šest dana provedenih na farmi, poslednja misica stare Jugoslavije Dajana, odlukom gledalaca, napustila je imanje u Lisovićima. Posle tri nedelje pomnog praćenja šta se dešava u ovom rijaliti-šouu, Dajana kaže da nije mogla ni da pretpostavi da će se situacija ovako razvijati, kao i da su je pojedinci razočarali.
- Nisam ni mogla da pretpostavim šta će sve da se desi. Ali znate kako se kaže, daj čoveku vlast, pa ćeš da vidiš kakav je. Mnogi su me iznenadili, neki i u pozitivnom smislu, zato što evo već skoro četiri nedelje rade teške poslove i ustaju rano. Ali ogovaranja i spletkarenja ima mnogo i to je ono što mi se ne dopada i u šta ne bih mogla da se uklopim. Ne sviđa mi se ni to što pojedinci ističu sebe u prvi plan po svaku cenu.
Ko te je razočarao?
- Cakana me nije oduševila uopšte. Poznajem je dugo i doživljavala sam je potpuno drugačije. Ali ovo što vidim, ne znam da li je nju situacija promenila ili je to zapravo zaista ona. Čini mi se da Big Mama mnogo krizira. Mislila sam da će bolje da se pokaže. Ali zato Marina Perazić u svemu lepo pliva. Viktorija je u svom stilu, i ona gde god da je staviš, biće ista.
A muškarci?
- Muškarci su bolji od žena, možda zato što su dobili zahvalniji posao i po ceo dan su napolju, pa se ne guraju oko šporeta. Manje je mogućnosti da dođe do svađe. Ali među njima postoji nešto drugo. Oni koji ne mogu da dođu do izražaja, odlaze samovoljno, a nekima je opet isuviše stalo da ostanu. Ali definitivno, maske padaju i pokazuje se kakav je ko.


Ko je tvoj favorit?
- Čini mi se da je Nigor neko ko se lepo snalazi u svemu tome, da je odmeren, ne vređa nikoga i ne radi ružne stvari. Ume da istupi kad treba i da zaustavi Sašu, koji se kao oluja stuštio na Pileta. Jedini je ustao iz kreveta i rekao Nikoli da prestane da peva dok ostali spavaju. Međutim, ne treba zanemariti ni Topalka, koji iza sebe ima veliku „Grand" mašineriju, kao i obožavaoce. Mislim da će između njih dvojice biti tesno.
Kako komentarišeš to što je Topalko posle tvog izlaska počeo da muva Marinu?
- Ne znam šta se dešava s njim. Ne zaboravite da je posle mene to bila Olja, pa sad Marina. Ali njemu to sve uspeva. Privilegovan je u trpezariji, žene mu sve donose i prinose. Ali znate kako se kaže, umiljato jagnje dve majke sisa. Izgleda da Topalku to baš lepo ide. Baš je opasan, ali u to njegovo ponašanje nikako ne mogu da proniknem. Nemoguće da mu se svaka od nas baš dopala. Nije mi logično da je baš toliko zaljubljive prirode. Da mu se jedna svidela, pa hajde. Ali danas jedna, sutra druga, prekosutra treća... Sve me to malo zbunjuje. U stvari, on me je zbunjivao od samog početka, kao i ceo taj njegov pristup ženama. On, inače, deluje ozbiljnije nego što jeste.

Izbor za mis je besmislen
Dajana, kao poslednja mis SFRJ, smatra da je izbor za mis danas izgubio smisao.
- Sve je to izgubilo smisao, kao i mnogo toga u ovoj zemlji. U vreme kada sam ja pobedila, bila je to velika čast. Pripreme su trajale godinu dana. Sve je bilo grandiozno. Posle toga, sedam godina nismo mogle da idemo na izbor za mis sveta.
Na pitanje šta misli o ovogodišnjoj pobednici Dajana kaže:
- Devojka jeste specifična, mada te previsoke i pretanke danas imaju veću šansu. Verovatno je to uticaj modnog sveta. Mi imamo toliko lepih devojaka, pa mi se čini da je mogla da pobedi i neka lepša.

Kakvi su bili tvoji utisci kada si kročila na farmu?
- Kad si tamo moraš, brzo da se uklopiš, jer nemaš kud. Tu si gde i ostali, radiš ono što i drugi. Nije mi ništa bilo tragično, a ni teško. Nisam se plašila nijednog posla, jedini je problem bio kako će da funkcioniše 17 ljudi na tako malom prostoru. Bilo je očekivano da dođe do sukoba. To je jedino što me je brinulo. Ali kao što svi znaju, ostala sam veoma kratko. Nije lako onima koji su ostali, jer nijedno seosko domaćinstvo nema tako teške uslove.
Zašto si pristala na učešće?
- To je za mene bio izazov, nešto novo i drugačije. Zaista sam bila srećna što mi se pružila šansa i što sam upala u prvih 17. Htela sam da vidim da li ja to mogu i znam. I mislim da sam se dobro snašla. Sve mi je lepo išlo što sam radila. Nije mi bilo teško da kuvam za sve, da ložim vatru, a snašla sam se i sa mužom krava.
A honorar?
- U principu, honorari su tajna, ali su zadovoljavajući i debelo sam ga zaslužila.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.