Latest News

„Farma" ostala bez Pileta


Zoran Radojković Pile je novi ukućanin „Farme" koji je pre vremena morao da napusti gazdinstvo u selu Lisović kraj Barajeva

Ljudi, ovo je nepravda... Pile

Iako je, kako sam kaže, radio za trojicu, iako se kući vraća sa rukama punim žuljeva, nije iznenađen eliminacijom s obzirom na to da je već drugi put bio nominovan.
- U Srbiji, očigledno, nije popularno biti vredan i radan, pa sam zato i dobio tako mali broj glasova. S druge strane, srećan sam što ću konačno otići kući, istuširati se ko čovek i sabrati misli - rekao je vidno utučeni Pile, koga je dočekala uplakana supruga.
Radojković kaže da je pošteno i ozbiljno radio svoj posao, da je dostojno predstavio sebe i da je sa svima bio u dobrim odnosima, sem sa jednim koji ga je stalno oslovljavao „zumbulom", vređao ga i zbog toga ostao nekažnjen. Ipak, svima je oprostio, pa i njemu.
Inače, situacija na farmi se iz nedelje u nedelju sve više zahuktava. Svađe i razmirice su postale svakodnevica, ali i slavlja uz gomilu pića i hrane. Ove nedelje je među ženama umalo došlo do fizičkog obračuna, kada je Cakana nasrnula na Maju Nikolić. Zbog toga je Cakana automatski nominovana po kazni, kao i Marina koja je prekršila pravila. Maja je status kandidata za izbacivanje zaslužila ulogom sluge, dok je Pileta odabrala publika. I pored svih razmirica, farmeri su uspešno ispunili nedeljni zadatak i pripremili svadbu po starim srpskim običajima.
Farmeri su pili, jeli, veselili se, ali najbolje su prošli glavni akteri svadbe - Nigor i njegova „supruga" Sandra.
Nakon čitanja ovonedeljnih nominacija, mladenicima je rečeno da napuste kuću i presele se u mladenački apartman, što je za sve ostale farmere značilo da idu u „rezidenciju" gazdarice Bebi Dol, ali organizatori su rešili da začine stvari. Odvedeni su u ekskluzivni hotel „Kontinental" gde su ih sačekale korpe sa voćem, pregršt balona u obliku srca, šampanjac i najvažnije - kupatilo i čista posteljina!
Međutim, iako im je bio dodeljen bračni krevet, prva bračna noć se završila samo verbalnim upoznavanjem, pa je Nigor ispričao da nosi patike broj 44, bavi se muzikom i navija za Partizan, dok je Sandra otkrila da je završila Megatrend.


Nigor važi za jednog od favorita jer za mesec dana ni sa kim, osim jednom sa Nikolom 357, nije ušao u konflikt. Vredno je radio, pomagao svima, pojedini mediji su pisali da je do nedavno imao ozbiljnih zdravstvenih problema, i što je najvažnije, nikada nije ogovarao svoje sustanare. Iskoristio je „prvu bračnu noć" da konačno otvori dušu...
- Zadnje dve godine živim u haosu. Porodične tragedije... Smrt bliskih osoba iznenada,... i to najgluplje... Ovo što proživljavamo na farmi nije ništa, a oni kukaju bre! 'Nemam frizera' - bože me sačuvaj, ili kad kažu 'Ujela me buva'... - pričao je Nigor, a onda rekao da je navikao na život sa toliko „sustanara" jer je bio u vojsci za vreme rata i na brodu.
Najsmešniji je ipak bio momenat kada je mlada upitala „svog dragog" da li je bio spreman da se upusti u ovu „seljačku pustolovinu", na šta joj je Nigor rekao:
- Bio sam spreman za „Farmu", bio sam spreman na brak, a spreman sam i za razvod!
Za to vreme farmeri su posumnjali da mladenci nisu u gazdinskoj kući, a Viktorija je nagađala:
- Možda su ih odveli u diskoteku ili bioskop. Ja da sam se udala, ja bih otišla u bioskop - zaključila je Viktorija.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.