Latest News

Milan: Karlo će se oženiti u kući VB-a!


oričić kaže da će se vratiti u rijaliti-šou kao kum na venčanju kontroverznog frizera Karla i Makedonke Viki
Taj svečani trenutak neće moći da prođe bez mene  ... Milan Boričić
Podgoričanin Milan Boričić, koji je dobrovoljno napustio kuću „Velikog brata", kaže da će se vratiti u šou da bi prisustvovao venčanju kontroverznog frizera Karla Zagorca i mlade Makedonke Viki Raleve!
- Karlo će se u kući Velikog brata oženiti. Ušao je sa tim ciljem. Pošto mi je nedavno rekao da bi voleo da mu ja budem kum, taj svečani trenutak neće moći da prođe bez mene, zar ne? Tako da ću se verovatno opet pojaviti u kući, bar nakratko. Kada mi je javio da se vraća u šou, Karlo me je pitao da li imam nekih želja, da li bih voleo da u kući uradi nešto za mene, da nekoga posebno isprovocira. Rekao sam da nema potrebe i da ću možda lično uraditi sve što želim - izjavio je Boričić za „Vijesti".

Privremeni ukućani
Karlo i Violetina sestra Kiki i dalje su u tajnoj sobi. Viki im krišom donosi hranu i u pet ujutru, kad svi ukućani spavaju, sa fantomkama na glavi vodi ih da se tuširaju. Ukoliko uspešno završe tajni zadatak i niko ih ne otkrije, Karlo i Kiki će u subotu postati privremeni ukućani „Velikog brata".

Posle učešća u „Velikom bratu", Milan je dobio ponudu da glumi u seriji „Kad na vrbi rodi grožđe", koja se emituje na televiziji Pink.
- Objasnili su mi da ću igrati Crnogorca i da ću se pojaviti u tri probne epizode. Ako se scenaristi i producentu Saši Pantiću to bude svidelo, ostaću na tom projektu naredne tri godine. Moja neostvarena želja je da postanem glumac. Jedva čekam početak snimanja, jer smatram da ću zadovoljiti očekivanja onih koji su mi ukazali poverenje - rekao je Boričić.       


(R. J.)

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.