Latest News

Haris Džinović: Strahujem za svoju decu!


Danas je život kao probušeni dolar jer su narušene krucijalne stvari - bezbednost i lični integritet, kaže Haris Džinović, koji je zakazao koncert u „Beogradskoj areni" za 11. decembar


Porodica na prvom mestu... Haris Džinović sa suprugom Melinom

Folk pevač Haris Džinović, koji je zakazao veliki koncert u „Beogradskoj areni" za 11. decembar,  kaže da je zabrinut za bezbednost svoje porodice.
- Danas je život kao probušeni dolar jer su narušene krucijalne stvari - bezbednost i lični integritet. Nekad se živelo bezbrižnije, nije te bilo strah da ideš gde hoćeš i spavaš gde stigneš, a danas je to skoro nemoguće. Mada, ne strahujem za sebe, već za svoje potomstvo. Deca idu u francusku školu jer zvanično živimo u Francuskoj. Ali, stalno smo na proputovanjima na relaciji Štutgart-Beograd-Pariz-Sarajevo, pa često menjaju škole. Uključujemo ih u škole kao punjač u struju - kaže Haris, i dodaje:
- Iako delujem strože jer imam dublji glas, supruga Melina i ja podjednako učestvujemo u vaspitanju dece. Apsolutno sam posvećen porodici od 2003. godine kada je ona „utrčala" u moj život. Sve stvari u životu dešavale su mi se baš na vreme - karijera, ljubav, pa porodica. Rasterećen sam jer ne moram ništa da jurim. Radim samo ono što hoću i želim, pa se nikad ne zamaram.
Iako mu je porodica najbitnija, Džinović priznaje da je kafana i dalje „njegova sudbina".
- Kafana mi je omiljeno mesto. Tamo se opuštam, veselim i družim sa prijateljima - kaže Haris.
Haris je ubeđen da će napuniti „Arenu", u kojoj će promovisati novi album.

Ekonomska cena karata
Karte za koncert Harisa Džinovića u „Areni" prodaji se po ceni od 1.200 do 2.500 dinara. Dejan Maksimović, direktor „Mjuzik star produkcije", koja organizuje Džinovićev koncert, ističe da su cene ulaznica u srazmeri sa trenutnom ekonomskom situacijom.

- „Arena" je uvek lutrija, bez obzira na rejting i kvalitet pevačke zvezde koja će održati koncert. Ali, ako sam jedne godine imao koncerte osam dana zaredom u Sava centru, a druge čak devet, zašto ne bih napunio „Arenu"?! CD ću objaviti 1. novembra, pa će publika imati više od mesec dana da se upozna sa pesmama, pa da ih na koncertu zajedno pevamo - kaže čuveni pevač.
Haris kaže da je svesno napravio diskografsku pauzu dužu od pet godina. Njegove nove pesme potpisuje Marina Tucaković.
- Siguran sam da će se album dopasti publici, jer sam od 37 gotovih pesama izabrao samo najbolje. Kad ima mesa - burek je super! Ostao sam dosledan svojoj devizi - pevam o ljubavi i nikome se ne zameram - zaključuje Džinović.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.