Latest News

Bata Živojinović : Žene me i dalje jure!


Supruzi Luli to ne smeta jer smo zajedno već 50 godina! Ne gledam sebe na televiziji, ne volim da vidim koliko se razlikujem od vremena kada sam bio u punoj snazi

Šesto čulo... Bata glumi u novoj krimi seriji Tihomira Arsića

Glumac Velimir Bata Živojinović u intervjuu  kaže da više ne gleda svoja ostvarenja jer ne voli to što nije u punoj snazi, priznaje da ga žene i dalje jure i tvrdi da nije mogao da odbije ponudu Tihomira Arsića da glumi u njegovoj triler seriji „Šesto čulo".

Politika je kurva!
Bata tvrdi da sa pokojnim predsednikom Slobodanom Miloševićem zapravo nikad nije bio prijatelj.
- Nisam se družio sa Slobodanom, ali vlada mit da smo bili prijatelji. Sve današnje političare poznajem i sa svima razgovaram. Milošević mi je udario nož u leđa kada je usred kampanje rekao da glasaju za Šešelja, a ne za mene. Rekao sam da će on i njegova žena završiti kao porodica Čaušesku. Posle dugog bavljenja politikom shvatio sam da je politika kurva sa kojom spavaš, ali ne smeš da zaspiš.

- Da se ne lažemo - nema toga što do sada nisam igrao, zato mi se više ne radi. Nikada nisam odbio nikoga, ali nisam po toj inerciji prihvatio ulogu u Tikinoj seriji, već zato što on nikada nije omanuo. Osim toga, čak pet puta u karijeri igrao sam njegovog oca! Moj novi lik Mauzer je nalik Valteru. Ali, ne verujem da će ova uloga uspeti da mi nametne novi nadimak, kao što je bio slučaj sa Valterom. Iako je rola mala, to ne znači da nije dobra - kaže velikan srpske kinematografije.
Vaše kolege prozivaju serije sa seoskom tematikom, pa i seriju „Seljaci" u kojoj tumačite jednu od glavnih uloga.
- Svi smo mi sa sela, cela nacija! Jedino merilo koliko je dobar projekat je - gledanost. Za mene drugi aršini ne važe.
Sa kakvim osećanjem danas gledate svoja ostvarenja?
- Ne gledam televiziju odavno, jer me malo interesuje. Prestao sam da gledam zato što, između ostalog, ne volim da vidim koliko se razlikujem od vremena kada sam bio u punoj snazi.
Važili ste za velikog zavodnika. Kako vas žene danas doživljavaju i kako vaša supruga to prihvata?
- Pa, i dalje me jure, samo malo manje. Lula i ja se znamo od njene druge godine, a 50 godina smo zajedno. To govori više od bilo čega.

Večna ljubav... Bata i Lula

Spekuliše se da se vaša unuka sa Kube zabavlja sa unukom Fidela Kastra.
- To je dezinformacija. Moja unuka se druži i studira sa sinom sadašnjeg Raulovog savetnika. Kuba je lepa, ali ne bih Srbiju menjao ni za šta na svetu. Kuba ima svoje lepote, ali nema lepih žena iako je, navodno, poznata po njima, kao i po cigaretama, koje su tamo skupe i slabo se konzumiraju.
Kinezi su imali nameru da flaširanu vodu prodaju sa vašim likom na etiketi. Šta se desilo s tim?
- Oni su hteli da uvoze vodu iz Srbije koju bi prodavali sa mojim likom, ali taj plan je propao, kao i mnogi drugi. Razlog je taj što Kinezi žele da uvoze ogromne količine vode koje Srbija nema. Odakle nama 150 miliona litara vode dnevno, koliko oni traže?! Hteli su da uvoze i milion litara rakije mesečno, ali ni to nemamo.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.