Latest News

MAJA NIKOLIĆ JE DŽEPNA ZVEČARKA!


Zoran Radojković je definitivno najvredniji ukućanin ovogodišnje "Farme". Da je zaista rintao i gulio može se zaključiti na osnovu izgleda njegovih ruku, koje su cele u ranama i žuljevima. Za naš list priča o svojim bivšim cimerima.
Zbog čega ti je smetalo što te je Sale nazvao Zumbulom?
- Zato što je to bilo vrlo maliciozno s njegove strane. Nisam ja tamo otišao da me neko zove Zubmule, vidite po mojim rukama koliko sam radio.
Kako ste gledali na konflikt između Maje Nikolić i Cakane?
- Ma one se svađaju svaki dan. Teško da je moglo doći do verbalnog incidenta, pošto su obe inteligentne pa sebi ne bi dozvolile da izgube honorar.
Da li je stvarno Cakana gurnula Maju?
- To stvarno nisam video svojim očima, ali sam čuo da je bilo tako. Sve žene u kući ponašaju se čudno.
Iz perspektive običnog gledaoca stiče se utisak da su skoro sve ukućanke ljubomorne na Sandru.
- Mala Sandra će se tek otvoriti, kao jedan pupoljak koji je mudar i namazan. Ona uopšte nije tako naivna kao što se pravi.
Šta se dešavalo između Topalka i Sandre?
- Topalko je benigni tip, on peva i uvlači se ženama u krevet, ali uvek ostane kratkih rukava, a onda mnogo pati. To je njegova igra kako bi sebi podigao rejting.

Čini mi se da je Bebi Dol malo poremetila mir na "Farmi".

- Bebi Dol je moja dugogodišnja prijateljica, ona je kul osoba. Jedini je problem što je nju sve ovo snašlo prerano, verujte da još nije ni ukapirala šta je "Farma". Sećam se da je kada je tek ušla prvo tražila mobilni telefon da se javi kući.
Da li je neko kukao za seksom i kako ste vi izdržali bez seksa?
- Na tu temu se najviše oglašavao Toma, ali, što kaže Maja, s obzirom na njegovu kilažu, on teško da može nešto da uradi. Što se mene tiče, ja sam dobro utreniran kad je reč o izdržljivosti.
Da li možeš da nam razrešiš misteriju Viktorijinog čaja?
- Možda čaj samo prikriva neke druge stvari koje ona konzumira, jer stalno ima nekoliko osoba koje izgledaju kao da su u opijenom stanju.
Zbog čega ostalim ženama smeta Maja Nikolić?
- Ona je njima rak-rana! Iz nje prosto izbija velika energija i temperament. Žene misle da mogu da je napadaju zato što je mala, a Maja je džepna zmija zvečarka i nikome nije ostala dužna, ne dozvoljava da je neko ponižava.

S kim planirate da ostanete u kontaktu?

- Javiću se Olji Crnogorac čim se malo sredim i dođem sebi.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.