Latest News

ALEKSANDAR KARAĐORĐEVIĆ SNIMIO ALBUM


BEOGRADSKI PEVAČ KOJI NOSI IME I PREZIME SRPSKOG PRESTOLONASLEDNIKA OBJAVIO DEBITANTSKI CD
Mladi pevač Aleksandar Karađorđević, za kojeg svi misle da je potomak čuvene kraljevske porodice, nedavno je snimio svoj prvi muzički album. On nosi isto ime i prezime kao prestolonaslednik, princ Aleksandar Karađorđević i nije sasvim siguran da li je u krvnom srodstvu sa kraljevskom porodicom.
- Znam da se moj pradeda prezivao Karađorđević, ali još uvek niko iz familije nije ušao u trag tome koji je naš predak uzeo ovo prezime - započinje priču Aleksandar i dodaje:
- Kada nekome kažem kako se zovem i prezivam, obavezno sledi pitanje da li sam pripadnik kraljevske porodice. Ko zna, možda i imam nešto sa njima, ali to još uvek nije utvrđeno.
Ovaj talentovani mladić već dugo se bavi pop muzikom, a na svom prvencu radio je punih šest godina. Pesma „Da te nisam voleo“ uveliko se vrti na radio-stanicama i pretenduje da postane pravi hit.
- Album sam objavio za „Stars mjuzik“ izdavačke kuće Radija S i veoma sam zadovoljan saradnjom s njima. Već sam se dogovorio da svake subote nastupam u beogradskom klubu „Vanila“, pa se nadam da ću uspeti da ostvarim svoje snove i napravim muzičku karijeru - iskren je Karađorđević, koji priznaje da zbog svog imena i prezimena često upada u komične situacije.
- Bilo je mnogo zabavnih situacija kad me je zaustavljala policija, mislili su da ih zezam kad bih im se predstavio. Međutim, kad provere dokumenta shvate da se ne šalim, pa me odmah pitaju šta mi je princ Aleksandar. Nadam se da će mi ime i prezime pomoći da me ljudi brže upamte i da će lakše zapamtiti i moje pesme - nada se Aleksandar.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.