Latest News

Vladimir nije moj tip


Usudila bih se da kažem da sam ravnodušna što sam izašla, čak i zbog Vladimira, prvo je što je Danica Kordić iz Inđije rekla kada je preksinoć ispala iz kuće “Velikog brata”. Ona je izašla, a Vladimir, sa kojim je Danica bila i te kako prisna, patio je i patio…

Iako su svi u nekoliko navrata videli poljupce između Danice i Vladimira, lepa Sremica tvrdi da oni nisu u vezi.
- Nismo zajedno. Sve što se dešavalo između nas je prijateljski. Da, ja se tako ponašam sa najbližim prijateljima, a on je ušao u taj krug - negira Danica bilo kakve emocije.
- On uopšte nije moj tip muškarca. U početku ga nisam ni primećivala. Pa nisam zaljubljena u Vladimira, eh… kada bih se ja tako lako zaljubljivala - priča ona i ističe da na njihovu vezu nije uticao strah od kamere, već da njih dvoje prosto nisu jedno za drugo.
- Ne bih bila sa Vladimirom, previše smo tvrdoglavi i isti, ta veza ne bi uspela. Analizirali smo naš odnos i shvatili sve to. On je sjajan kao osoba, prija mi njegova blizina, ali nismo se zaljubili. Ne verujem da on ima neku emociju - kaže ona.
Iako Danica nije u prvi mah pala na Vladimira, Karlo je, priznaje, ukućanin koji ju je osvojio u trenutku.


- Kada sam ušla u kuću, Karlo mi je odmah privukao pažnju. On je fizički najprivlačniji i mislim da bismo imali lep odnos da je duže ostao u kući. Viki i Jovana su mislile da ja njih gledam popreko zbog toga što je Viki sa Karlom, ali to nije istina. Ja ne bih bila sa njim, da su bile drugačije okolnosti, sa Karlom bih imala blizak odnos kao sa Vladimirom - navodi Danica koja bi volela da pobedi Vladimir zato što smatra da je najharizmatičniji, dok joj je tokom boravka najviše smetao Radašin.
- On ima problema sa higijenom. Njegove dosetke mi uopšte nisu simpatične. Mislim da se folira i da se pravi naivan - priča Danica.
I dok je njoj smetao Radašin, ona je najviše smetala Jovani. Vladimir je mislio da je Jovana zaljubljena u njega, te da je zbog toga bila ljubomorna na nju.
- Ne znam šta je u Jovaninoj glavi. Meni je ona super devojka. Ako je u početku bila prisna sa Vladimirom, a on je pažnju posvetio meni, možda bih se i ja na njenom mestu tako ponašala. Jovana je ekscentrična osoba koja voli da bude u centru pažnje, a kada nije, onda nastaju problemi. Mislim da ona vrlo dobro zna ko je i da nema problem sa tim što jeste - zaključuje Danica.
 

 

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.