Latest News

Patile su zbog razdvojenosti


Nakon što su u kuću “Velikog brata” ušli blizanci Enis i Admir, u ponedeljak uveče u tajnu sobu je ušetala i Vikina bliznakinja Kiki koja će, ukoliko ispuni sve zadatke, dobiti šansu da se takmiči za 100.000 evra. 

Kada su se ugledale posle mesec dana razdvojenosti - bliznakinje su briznule u plač. Njihova mama Svetlana Raleva ispričala je za “Blic” koliko je razdvojenost uticala na njene ćerkice, te šta misli o tome što su obe u kući…
- Kada sam videla kako su zaplakale kada su se ugledalo posle mesec dana razdvojenosti, bilo mi je veoma teško. Njihov susret je bio veoma osećajan i emotivan. Zaplakala sam i ja. I sada plačem, nedostaju mi moje devojke - priča mama Svetlana i napominje da je Kiki bez Viki mnogo patila.
- Nikada nisu bile razdvojene. Nikada. Ovo je prvi put. Teško im je palo sve to. Kiki je neprestano pratila Viki, nije ni spavala. Konačno su zajedno. I ako obe ostanu u kući, biće jače i snažnije - napominje mama, te ističe da ne može sa sigurnošću da kaže da li će Kiki ispuniti zadatak.


- Mnogo je neizvesnosti. Kiki je bila presrećna što je ušla u kuću. I ja sam. Konačno su se sastale. Međutim, Kiki ima veoma težak zadatak tako da uopšte ne znam da li će uspeti - pribojava se Svetlana.
Inače, već smo videli da je Viki fatalna za muškarce. Posle samo nedelju dana uspela je da osvoji srce Karla Zagorca koji je, inače, i vraćen u kuću zbog nje. Karlo je trenutno u tajnoj sobi sa Kiki koja je imala priliku da ga upozna pre nedelju dana kada je posetio njihovu porodicu. Mama ima lepo mišljenje o njemu.


- Drago mi je što nas je posetio, to govori da ima poštovanja prema Viki i našoj porodici. I u kući je pokazao da poštuje Viki.
O Karlu imam pozitivno mišljenje, dobar je dečko. Suprug i ja ga od početka nazivamo zetom, tako smo ga zvali i kada je došao - otkriva mama Svetlana kojoj se čini da se Viki zaljubila pa jedva čeka da se njeno dete ponovo susretne sa Karlom.


S obzirom na to da svi očekuju da se pred kamerama odigra nešto više između Kiki i Karla, mama objašnjava da ne veruje da će doći do intimnog odnosa.
- Viki i Kiki sam vaspitala tako da sačuvaju svoju intimu. Meni mogu da kažu kao majci, jer sam pre svega njihova drugarica, ali u javnosti ne bi trebalo da iznose intimu - zaključuje Svetlana Raleva.

Momci
Mama Svetlana smatra da će svako ko je blizak sa njima biti srećan.
- Moram da kažem jednu stvar. Blago momcima koji će biti sa njima. Ti momci će biti srećni.

Arsa i Manuel hoće da izađu
Dva ukućanina koji drugi dan zaredom intenzivno razmišljaju o napuštanju kuće “Velikog brata” su Arsa i Manuel. Želeli bi da se pozdrave sa svima i spremni su da se odreknu i nagrade od 100.000 evra samo da se nađu sa one strane zida. Vladimirovi razlozi su koliko-toliko poznati, a Manuel jednostavno ne može više. Dva nekadašnja “neprijatelja” spojila je ova zajednička želja, a u sredu su pokušali i da smisle “paklen plan” kako to da izvedu a da ne ispadnu slabići koji odustaju…

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.