Latest News

Pece glavni na ostrvu


akmičar “Survivora” Pece Kotevski, policijski inspektor i bodi-bilder iz Bitolja u Makedoniji, kao najstariji u plemenu “Ga’dang” preuzeo je kormilo ekipe u svoje ruke, čim su se takmičari iskrcali na Karamoan. U razgovoru za “Blic”, Pece priča kako se prijavio za “Survivor”, kako je gajio očinski odnos prema ostalim članovima plemena, te negira da je u “Ga’dangu” imao ulogu vođe.

- Ideja da se prijavim za “Survivor” potekla je od mog sina Bobana, a budući da sam ja dugogodišnji sportista, hteo sam da proverim sebe i svoje mogućnosti, a imao sam i želju za jednom takvom avanturom - kaže Pece, a na pitanje kako je odmah na početku takmičenja uspeo da preuzme liderstvo u plemenu, odgovara: “Nije mi bila ni ideja ni cilj da se nametnem. Jednostavno, ja uvek pomažem ljudima, u svakoj sredini i svakom momentu, tokom celog mog života i radnog staža. U tim prvim trenucima na ostrvu nisam hteo da se nametnem nego da što pre osposobimo ono najbitnije u kampu. Radio sam u dogovoru sa ostalima, a ni u jednom momentu nisu osetili neko nametanje niti kakav zahtev da prihvate neku moju ideju”.
Iako po fizičkom izgledu deluje veoma robusno, Pece je blage naravi, a na svoje saplemenike je u prvim danima gledao kao na svoju decu koju treba da zaštiti.


- Prvih dana su uslovi bili veoma surovi i nikad mi nije bilo teže, a pošto sam ja otac dvoje dece, kad sam se osvrnuo oko sebe, video sam još desetoro dece. Osećao sam se odgovornim, a zbog nepoznate prirode oko nas nisam želeo da se nekome nešto desi - iskren je Pece koji dodaje da su Filipini daleko od onoga što su takmičari zamišljali.
- Nisam očekivao da “Survivor” bude ovako istiniti “survivor”, tj. preživljavanje. Kada neko kaže Havaji, Filipini, svi očekuju da vide ono što su gledali na TV-u, a tamo je katastrofa. Priroda nije bila lepa, nije bilo ni životinja ni cveća, nikakav morski svet. Tokom sportske karijere sam proputovao ceo svet, ali nikada nisam video more u kome nema riba, a vremenski uslovi su takvi da se ni posle godinu dana čovek ne aklimatizuje - tvrdi simpatični Makedonac.
- Ja nisam čovek koji se predaje i idem do kraja u borbi sa prirodom i u igrama, a sve ljude oko sebe tretiram isto i potpuno sam iskren - zaključuje Pece Kotevski.

Ovde pastBorba za imunitet
Trećeg dana na ostrvu plemena “Manobo” i “Ga’dang” ponovo su odmerili snage u novoj borbi, a ovoga puta su se borili za čak tri nagrade. Pleme koje prvo prenese balvan-totem preko svih prepreka na putu do baklje osvaja imunitet, vatru i ranac sa ličnim stvarima. Promrzli i prljavi, prosto nisu mogli da veruju u sreću koja im se osmehnula. Na samom početku trke “Manobo” su bili u prednosti, ali “Ga’dang” su ponovo bolje taktizirali i osvojili nagradu. Poraženi “Manobo” muči muku sa ujedima meduza, a primiče se i prvi plemenski savet, te se pojavljuju i znaci nervoze.
uj text

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.