Latest News

DVA PUTA ZA 30 GODINA!


CRNOGORKA DRAGICA JANIČIĆ PRIZNALA DA JE U ŽIVOTU IMALA SAMO DVA SEKSUALNA ODNOSA
Nova ukućanka Velikog Brata Dragica Janičić mogla bi komotno da konkuriše za Ginisovu knjigu rekorda jer je, prema sopstvenom priznanju, za 30 godina života imala samo dva seksualna odnosa. Ovaj neslavni rekord dodatno je potpomognut podatkom da je prvi intimni odnos doživela tek sa 29 godina.
- Verovali ili ne, ja sam prvi seks imala tek prošle godine, tada sam imala 29! Čekala sam pravu osobu, nisam želela to da uradim s bilo kim. Posle toga sam seks imala još samo jednom - rekla je Dragica ostalim ukućanima samouvereno, bez imalo stida.
Kada su korpulentnu Crnogorku pitali s kim je imala prvi seks, nije želela da odgovori uz obrazloženje kako bi pukla bruka u Nikšiću i da bi morala da se seli u drugi grad!
Nakon ove ispovesti većina ukućana počela je na nju da gleda kao na osobu sa teškim kompleksima, pa su je ostale ukućanke redovno ogovarale uz gomilu podrugljivih komentara. Neki od njih su pričali kako je Dragica seksualno ugrožena i kako svakog muškarac posmatra kao seksualni objekat, pa su ubeđeni kako ona želi bilo koga od njih da odvede u krevet. Čak je i večito ćutljiva i neopredeljena Indiana prokomentarisala njeno ponašanje.
- Ona nije baš čista. Laprda 24 sata dnevno i jako je isfrustrirana. Vidi se da je seks imala samo dva puta u životu, a sigurna sam da bi se kresnula sa svima u kući - rekla je Banjalučanka po izlasku iz kuće.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.