Latest News

Vukota Brajović : Da su me šutnuli u grkljan bio bih mrtav


Autor: V.Z.Cvijić, A.Ž.Adžić | Foto:Z.Lončarević | 
Da su me šutnuli  u grkljan bio bih mrtav
Glumac Vukota Brajović (30), sin Voje Brajovića koji je pretučen u petak uveče u bioskopu „Ster sinema“ u „Delta sitiju“, prepoznao je na video snimku sigurnosnih kamera četvoricu mladića koji su ga napali, kao i devojku koja je bila u njihovom društvu. 

Brajović kaže da nigde nije objavljeno ono što se zaista desilo, a to je da je pretučen u bioskopskoj sali „Ster sinema“ dok je sa devojkom Sandrom i njenom najboljom drugaricom gledao crtani film Volta Diznija „Do neba“.
- Incident se dogodio unutar poluprazne bioskopske sale za vreme filma. Nas troje sedeli smo u pretposlednjem redu, a iza nas su sedele tri devojke od 18 godina. Pored njih su bila četiri momka i jedna devojka, otprilike istih godina, koji su pravili buku i nisu drugima dopuštali da uživaju u filmu. U jednom trenutku su krenuli da verbalno maltretiraju tri devojke pored njih. Kada su ih one najljubaznije zamolile da prestanu, momci su počeli da ih psuju i fizički prete. Rekao sam: „Ajde momci, nemojte više“ - objašnjava Brajović šta se desilo. On navodi da su četvorica mladića to ignorisala i da su počela još više da vređaju devojke koje su sedele iza njega i da im prete.
- Ponovo sam rekao: „Ajde, dosta više, nemojte da zovem obezbeđenje“. Oni su ustali, počeli da psuju i vređaju moju devojku i mene. Ustao sam i rekao: „Sada idem po obezbeđenje“. Čim sam krenuo, oni su nasrnuli na mene. Ovo nije bila tuča jer su me oborili na zemlju i šutirali. Nikog iz obezbeđenja nije bila u blizini, nego je neka od devojaka koje su napali otišla po njih - priča Brajović.
Prema njegovim rečima, obezbeđenje je sprovelo njega, njegovu devojku i njenu drugaricu, dok napadače niko nije zadržao.
- Nisam mogao da verujem da ovo može da se desi u bioskopu u Beogradu 2009. Bavim se nečim što je neagresivno. Tukao sam se poslednji put u osnovnoj školi. Zgrožen sam da se u gradu u kojem ću živeti ceo život ovako nešto desi. Problem je što te klince ne može niko da edukuje, pa nekog mogu tako da obogalje ili ubiju. Oni kao da ne mogu da shvate posledice. Jedan šut da je završio u grkljanu ili slepoočnici, mi danas ne bismo razgovarali. Moraju da nauče da poštuju tuđa prava i vrednosti - kaže Brajović.
Policija trenutno utvrđuje identitet napadača i očekuje da grupa uskoro bude privedena, kada će se tačno utvrditi ko je povredio Brajovića, koji je posle ukazane pomoći u Urgentnom centru pušten na kućno lečenje.
Napadače s kojima se Brajović sukobio zabeležila je sigurnosna kamera koja snima dešavanja u okolini „ Delta sitija“, ali ne i kamere bioskopa „Ster sinema“.
- Razvodnica, koja povremeno ulazi u salu, primetila je neku gužvu i odmah otrčala do našeg obezbeđenja. Obezbeđenje je krenulo ka sali i u foajeu su primetili povređenog Brajovića. Odveli su ga u svoju sobu, dali mu vodu, pozvali policiju. Dva puta su ga pitali da pozovu Hitnu pomoć, ali je on to odbio. Policija je došla i Brajović je tada dao izjavu - kaže za „Blic“ Predrag Kostić, direktor „ Ster sinema“.
Nakon toga, Brajović je u društvu devojke i jednog prijatelja sam otišao u Urgentni centar. Posle pregleda neurologa i ortopeda, Brajović je iste večeri pušten na kućno lečenje.

Napisao scenario za film
Vukota Brajović je napisao sa Milanom Todorovićem scenario za domaći horor film „Zona mrtvih“, u kojem tumači i jednu od glavnih uloga. U filmu se pojavljuje i njegova sestra Iskra. Vukota Brajović je rođen u braku glumaca Voje Brajovića i njegove prve supruge Ljiljane. Manekenstvom je počeo da se bavi u 21. godini, ali je tu profesiju smatrao hobijem. Zajedno sa Milanom Todorovićem je osnovao producentsku kuću „Talking Wolf Productions“ kako bi producirali treš, horor i akcione filmove. Imao je dve epizodne uloge u televizijskim serijama „Mješoviti brak“ i „Kuća sreće“.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.