Latest News

LUDE NOĆI SA PANTERSIMA


DIREKTOR BEOGRADSKE FILHARMONIJE OTKRIVA DA JE VEĆ 18 GODINA REDOVAN GOST NA SPLAVU POZNATIH ROMSKIH MUZIČARA
Pijanista i direktor Beogradske filharmonije Ivan Tasovac pre nekoliko dana svečano je otvorio renovirani splav Blek pantersa, čiji je redovan gost gotovo dve decenije. Inače, Ivana Tasovca najšira publika svakog ponedeljka gleda kao člana žirija u emisiji "Ja imam talenat". U razgovoru umetnik prepoznatljivog imidža i nesvakidašnje frizure otkrio nam je zbog čega je stroži od Danice Maksimović i Aleksandar Milića Milija, kada se uplašio da će ostati bez kose, kao i da li bi nekog talentovanog operskog pevača angažovao u Beogradskoj filharmoniji, gde je nova sezona upravo počela.

 Otkud to da ste baš vi otvarali renovirani splav Blek pantersa?

- Blek panterse poznajem osamnaest godina i sa njima sam proveo neke nezaboravne noći. Kada sam postao direktor filharmonije, one ljude koji imaju novca, a i dobar deo naše političke elite, mogao sam da sretnem ovde jer teško da bih ih sreo u biblioteci ili na nekom takvom mestu. Pronašao sam pravo mesto na kojem mogu da nađem ljude koji hoće da pomognu filharmoniji. S druge strane, Pantersi su neko vreme svirali u majicama na kojima je pisalo "Blek pantersi vole Beogradsku filharmoniju", a pozadi su bili brojevi telefona i način na koji ljudi mogu da postanu sponzori. To je razlog zašto dolazim ovde gde je dolazilo mnogo umetnika, od Zubina Mehte do proslavljenih režisera. O tome bi Toma mogao najbolje da priča, jer je ovaj splav definitivno jedna od posebnosti Beograda.
 Poslednjih nedelja publika vas gleda kao člana žirija u emisiji "Ja imam talenat".
- Ne volim rijaliti programe, a, prema mom mišljenju, "Ja imam talenat" nije rijaliti. Dopada mi se što ova emisija promoviše talente i nije bazirana na ponižavanju učesnika, već na promociji njihovih sposobnosti. Ja se ne zalažem za ideju da će novac pasti s neba, jer mislim da nije srpski san soma evra na lotou. Za mene je srpski san kao američki - imam talenat, verujem u njega, radim mnogo, imam strpljenja i jednog dana ću uspeti. Mislim da je ovaj šou prečica za tako nešto. S druge strane, Srbija je poslala poruku da nije onakva kakvom neki žele da je predstave. Naravno, ima i onih koji su frikovi, ali sve je to deo ovog ekstremno gledanog šoua.
 Bije vas glas da ste stroži od Danice Maksimović i Aleksandra Milića Milija?
- Takav sam kakav sam. Mogu da vam kažem da u filharmoniji vladaju velika disciplina i visoki zahtevi. Ja vidim vođenje bilo kog posla kao vrstu "vesele diktature". Moram da budem strog u svemu što je povezano s muzikom upravo zbog onih koji su zaista talentovani. To je u njihovu čast.

 Da li biste zaposlili nekog talentovanog operskog pevača?

- Pa, ja nemam mogućnost da ga zaposlim jer mi smo simfonijski orkestar, ali u svakom slučaju bih angažovao talentovanog pevača za neki koncert. Upravo je počela sezona u Beogradskoj filharmoniji, koja će, prema mom mišljenju, biti najglamuroznija i najinteresantnija, u inat svima i uprkos svemu. Uostalom, to je i publika dokazala jer trenutno imamo 1.673 pretplatnika za koncerte do juna naredne godine.
 Frizura vam je postala zaštitni znak. Da li planirate da je menjate?
- S godinama će se moja frizura sama od sebe menjati. Dobro je da nisam izgubio kosu kada sam video novi zakon o kulturi, koji svim umetnicima u ovoj zemlji onemogućava da imaju mogućnost stalnog zaposlenja, nego se uvode trogodišnji ugovori. To na neki način predstavlja jednu renesansu robovlasničkog sistema i odnosa prema umetnicima. Kad je tada nisam izgubio, onda verujem da će ona ostati ovakva još dugi niz godina.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.