Latest News

Topalko ljubomoran na Marka zbog Sandre

Topalko ljubomoran na Marka zbog Sandre


Revoltirana odlukom organizatora koji su joj uskratili frizerske usluge na farmi, pevačica Maja Nikolić nije oprala kosu čak 24 dana, zbog čega ima velikih problema.

- Ja sam kao vojnik, spremna na sve. Moj otac je bio vojnik, mogu svašta da izdržim. Ovde se osećam kao u Vijetnamu - rekla je Nišlijka, a prenosi portal Mondo.
Maju je, inače, pregledao i lekar koji je rekao da ima problema sa temenom glave. Topalko, koji se upustio u ćaskanje o njenim problemima, ponudio se da joj opere kosu, ali je pevačica odbrusila:
- Ne, Topalko! Pa ako operem kosu, onda ću da imam lokne! A ja neću lokne! Ne tražim ja frizera samo za sebe, već i za Bebi, Sandru, pa i Toma treba da se ošiša - nije se dala Maja.
I dok ona muči muku sa glavom, Topalko muči muku sa tajnim zadacima Tijane Dapčević i Marka Đurovskog. Tijana ima zadatak da pomiri Cakanu i Viktoriju sa Majom (za sada je uspela da smekša Cakanu), a Marko da se udvara misici Sandri, što mu poslednjih dana i te kako ide od ruke. Markov zadatak posebno smeta Topalku:
- Šteta što su mi vezane ruke, inače bih im pokazao. Ovako sam u matu - žalio se Topalko na Markovu i Sandrinu bliskost…



Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.