Latest News

Kovačević piše za Čolu


Zdravko Čolić ovih dana ubrzano radi na komponovanju novih pesama koje će se naći na albumu koji bi trebalo da izađe oko Nove godine. 


Čola na albumu sarađuje sa proverenim saradnicima, ali ima i dva mala iznenađenja - pesmu posvećenu legendarnom Davorinu Popoviću koju je za Čolu napisao Fahrudin Pecikoza i numeru koju zajednički rade Bajaga i dramski pisac Dušan Kovačević.
Upravo zbog rada na Čolinom albumu, u glavnom gradu Srbije poslednjih dana boravi tekstopisac Fahrudin Pecikoza. Ovaj sarajevski hitmejker koji sarađuje sa Dinom Merlinom i Hari Mata Harijem na Čolinu muziku piše tekst pesme koja bi trebalo da bude svojevrstan omaž legendarnom Davorinu Popoviću.
- Ne bih želeo da otkrivam sve, ali ću reći da će pesma sadržavati čuvenu Davorinovu uzrečicu. A koju - čuće se. Najvažnije da je Zdravko video tekst i odobrio ga. Pesma ima pravi sarajevski šmek i siguran sam, biće to hit k’o vrata - poručuje Pecikoza koji sa Marinom Tucaković radi na još nekoliko tekstova za Čolin album.
Svakako će biti zanimljive i pesme koje spremaju popularni roker Momčilo Bajagić i pisac Dušan Kovačević. Tekst je napisao Kovačević, a Bajaga je zadužen za muziku.
- Imao sam jednu pesmu koju sam uradio na tekst Duška Kovačevića, mislili smo prvo da će se ona naći u nekoj njegovoj predstavi, ali je ispala jako dobro pa smo došli na ideju da je ponudimo Čoli koji je oduševljeno prihvatio i staviće je na svoj novi album. Ja sam odabrao još par numera koje je komponovao Čola i uradiću mu tekstove. Ja i on se dobro razumemo - priča Bajaga.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.