Latest News

Vic dana

flashing bonerSedi mudrac pored reke i gleda u daljinu. Dolazi Zemunac i pita ga:"E ćale, jedino ti možeš da mi pomognes da rešim dilemu. Ti imaš dosta iskustva, godina, mudrosti... Reci mi - šta je smisao života?"




Na to će mudrac:"Vidiš sinko... to ti je ova reka..."
Zemunac: "Aj' ne seri, ja mislio zezanje, kola, kurve, alkohol..."
Mudrac: "Uuu jeee, ja mislio reka!"


*********************************************************************************************************


Kisses!


 
 Razgovaraju dva ortaka u kafani u kasne sate...
 -E mogu ti reci da od moje zene nema ruznijeg
 stvorenja na svetu|
 -Ne verujem, jer kada bi se uporedila sa mojom, ko
 zna kakav bi rezultat ispao?
 -E, ajmo kod mene pa da se sam uveris na licu
 mesta|
 I odu oni kod tog ortaka koji, dok jos nisu ni
 presli prag, doziva svoju zenu:
 -Mila... mozes li da dodjes na trenutak?
 -Jel da metnem masku?
 -Ma jok, necu da te tucam, nego samo da te pokazem|
 





 
 Bio jedan covek MNOOOGOO bogat i dodju novinari i pitaju ga
 kako je stekao pare. On pocne pricu:
 Nadjem jednu iglu pa ocistim ...  i tako trampim se sa 100
 novih za 200 starih.
 ..........
 I onda mi umre tetkla miliarderka i ja nasledim sav novac|
 
 
 Kiss, kiss, Smooch, Smooooooooch....
 Sta muvi zadnje proleti kroz glavu kad udari u sofersajbnu?
 Njeno dupe|
 
 
 
 Jeste li culi za UBIJAJUCU salu? Ispricana je
 petorici ljudi od kojih su dvojica bili murjaci...
 Trojica su odmah umrli, gosn milicajci dve nedelje
 kasnije.
 
 
 
 A: Kad samo pomislim da mi se zena vraca sa zimovanja za 2
    nedelje...
 B: A jel' vec dugo tamo?
 A: Nije, sutra odlazi...
 
 Having a flat month?
 
 Jesen. Dva cistaca pred zgradom Ministarstva skupljaju opalo
 lisce i papire koje su pobacali prolaznici.U jednom trenutku
 dune vetar odnese komad papira kroz prozor pravo na ministrov
 sto. Cistac udje u zgradu i ode u kancelariju po papir, ali
 se nakon par trenutaka vrati i uzdahnu:
 -Kasno , ministar ga je vec potpisao|
 
 
 
 U Birou za zaposljavanje:
 -Trazim posao, kod kuce imam zenu i desetoro dece.
 Sluzbenik sleze ramenima i mirno pita:
 -A osim toga, sta jos znate da radite?
 
 
 Political Duel
 - Kao vas advokat, nisam mogao uciniti vise za vas, verujte
   mi.
 - Hvala.I deset godina je mnogo.
 
 
 
 Kupac ulazi u apoteku:
 -Mogu li da dobijem malo strihnina? Za tastu.
 -Imate li recept?
 -Nemam, ali mogu da vam pokazem njenu fotografiju.
 
 Political debate
 
   Neki saljivdzija pridje moleru koji je sedeci na
 molerskim lestvama, malao plafon.
 - Drzi se dobro za cetku| Sad cu da ti skloniti lestve|
   I stvarno, izmace mu on lestve.Ali na njegovo
 iznenadjenje, moler ostade da visi, drzeci se za cetku.
 - Bogamu||| Kako to izvodis?
 - Prosto, znao sam taj vic...



Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.