Latest News

Sonja Damjanović: Brak me ne zanima!


"Iako sam u vezi sedam i po godina, neću da se udam. U seriji „Sva ta ravnica" skinula sam se samo zato što tumačim Ciganku"
Sonja Damjanović, popularna glumica i junakinja hit-serije „Sva ta ravnica", koju je u ponedeljak videlo čak 2,5 miliona ljudi, u intervjuu  kaže da je priželjkivala ulogu Ciganke, i napominje da je teškom mukom snimila erotske scene sa kolegom Gordanom Kičićem.
- Nije zabavno biti nag pred 20 ljudi koje ne poznaješ dobro. Dok prate seriju ili film, gledaoci vide samo dvoje ljudi, a ne znaju da se scena snima pred nekoliko desetina ljudi. Ako ste normalna osoba, to vam nimalo nije prijatno. U tim situacijama trudim se da scenu što brže snimim, da sve to što brže prođe...  Ipak, u seriji „Sva ta ravnica" takva scena je opravdana jer je reč o Ciganima koji imaju poseban odnos prema životu, svom telu i golotinji uopšte.
Da li ste se dvoumili da li da prihvatite tu ulogu?
- Kada sam pročitala scenario, rekla sam - ovo je odlično! Nisam imala nikakvu dilemu da li da prihvatim ulogu. Inače, jednom sam igrala Ciganku u pozorišnoj predstavi i još tad sam se potrudila da upoznam taj svet. Volim fizičke promene koje zahtevaju takve uloge. Prija mi kad u seriji ili pozorištu ne ličim na sebe.
Veliku promenu fizičkog izgleda imali ste i dok ste tumačili sestru Miru u seriji „Naša mala klinika", zbog čega vas mnogi nisu prepoznali.
- Veoma mi je drago što se ta serija ponovo reprizira, jer to znači da je kvalitetna i da je publika traži. Zbog velike gledanosti, postoji mogućnost da se nastavi snimanje „Naše male klinike", i to već u martu.
U medijima se spekuliše da ste raskinuli dugogodišnju vezu sa muzičarem Zoranom Zlatanovićem iz „Koktel benda".
- To nema veze sa istinom! Naša veza je stabilna. Kupili smo stan u Novom Sadu, ali i dalje živimo na relaciji Novi Sad - Beograd, jer Zoran ima kuću u prestonici. Budući da sam Novosađanka, ne bih mogla da zauvek odem iz svog grada.
Planirate li brak i decu?
- Iako smo u vezi sedam i po godina, neću da se udam! Ni meni ni njemu „parče papira" ne znači ništa. O braku ćemo možda razmišljati kada budemo imali decu. Ne mislimo da je brak bitan za sreću.
„Ravnica"... Sonja i Ivan Bosiljčić
„Ravnica"... Sonja i Ivan Bosiljčić

  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.